اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

حادثه عجیب و غریب آدم ربایی در بزرگراه همت | نگرانی و وحشت خانواده بچه

مردان جوانی که در بزرگراه شهید همت اقدام به آدم‌ربایی کرده بودند، دستگیر شدند.

حادثه عجیب و غریب آدم ربایی در بزرگراه همت | نگرانی و وحشت خانواده بچه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سه‌شنبه چهارم مردادماه جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی مرد جوان توسط چهار شرور در بزرگراه همت در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی و بازپرس دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

ماجرای این پرونده از آنجا آغاز شد که تیم عملیات کلانتری 118 ستارخان در حوزه استحفاظی خود درحال گشت‌زنی بودند که به چهار سرنشین یک خودرو پژو 405 مشکوک شدند و بلافاصله دستور ایست دادند.

راننده خودرو پس از مشاهده تیم پلیس، بلافاصله با فشار دادن پدال گاز از دست ماموران کلانتری 118 ستارخان متواری شد که ماموران پلیس پس از یک تعقیب و گریز طولانی خودروی این افراد را متوقف کردند، اما این در حالی بود که دو مرد جوان که در عقب خودرو نشسته بودند، با سوءاستفاده از ازدحام جمعیت موفق به فرار شدند.

پس از انتقال دو متهم به کلانتری 118 ستارخان، بررسی‌ها نشان داد خودروی پژو 405 ساعتی قبل در غرب تهران به سرقت رفته و سارقان، مالباخته را در خودرو به شدت هدف ضرب و جرح قرار داده‌اند.

خیلی زود صاحب پژو 405 شناسایی شد و برای ثبت شکایت به کلانتری مراجعه کرد. مالک خودرو در تحقیقات گفـت که در بزرگراه شهید همت، چهار مرد را به عنوان مسافر سوار کرده است و در حال رانندگی بوده که ناگهان چاقویی را زیرگلویش گذاشتند و برای سرقت خودرو قصد آدم‌ربایی داشتند.

به گزارش تسنیم، متهمان در بازجویی‌های اولیه صراحتا به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی در بزرگراه همت اعتراف و هویت دو همدست خود را در اختیار ماموان پلیس قرار دادند.

پس از شکایت مالباخته و اعترافات اولیه متهمان، با دستور بازپرس دادسرای امور جنایی، سارقان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیدگاه خود را ارسال کنید