اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

فرار کردن 2 قاتل جانی از زندان | مردم مراقب باشید!!

درپی به قتل رسیدن مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل آبادان مقابل پارکینگ خانه اش که هدف حمله افراد مسلح قرار گرفت و در جریان تیراندازی جان خود را از دست داد.

فرار کردن 2 قاتل جانی از زندان | مردم مراقب باشید!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

  در بررسی های اولیه بازبینی دوربین های مدار بسته نشان می داد که عاملان جنایت سوار خودرو ساینا سفیدرنگ در تعقیب مجید عبدالباقی بوده و سرانجام او را هدف تیراندازی مرگبار قرار دادند.

کارآگاهان پلیس آبادان با اقدامات اطلاعاتی  8 نفر را در ارتباط با قتل مجید عبدالباقی  شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرکردند.

بررسی های نشان از آن داشت که عاملان قتل توسط(ر د)پدر یکی از جانباختگان متروپل و وکیل دادگستری وهمجنین (ش د) دوست صمیمی وخانوادگی عبدالباقی  اجیر شده بودند.

برای این دومتهم  بادستور بازپرس شعبه 1دادسرای عمومی وانقلاب آبادان قرار بازداشت موقت صادر شد اما پس از گذشت تقریبی 1ماه از قتل مجید عبدالباقی  هفته گذشته (ش د)و همچنین(رد) که به اتهام اجیرکردن قاتل مجید عبدالباقی دستگیر شده بودند باقرار وثیقه 5ملیارد تومانی از زندان بصورت موقت آزاد شدند.

اما عصر روز جمعه4 شهریور، باتوجه به مدارک به دست آمده جدید( ر د) وکیل دادگستری وپدر یکی از جان باختگان متروپل به دستور بازپرس شعبه 1دادسرای عمومی وانقلاب آبادان حمیدرضا قارایی دستگیر وباقرار بازداشت موقت 60روزه روانه زندان شد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید