وام فوری | وام ضروری | وام 200 میلیونی

وام 200 میلیونی دولت به متقاضیان ویژه | افراد با این شرایط به بانک مراجعه کنند

رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه دولت با متعهد شدن مابه‌التفاوت نرخ سود وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی موافقت کرد، تاکید کرد: متقاضیان از فردا برای تشکیل پرونده به شعب بنیاد مسکن مراجعه کنند.

وام 200 میلیونی دولت به متقاضیان ویژه | افراد با این شرایط به بانک مراجعه کنند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

اکبر نیکزاد در پاسخ به این پرسش که دو روز پیش از سوی سخنگوی دولت اعلام شد که وام مسکن روستایی از ۵ شهریور ماه پرداخت خواهد شد. اما با توجه به اینکه بارها این اقدام منتفی شده است متقاضیان وام مسکن روستایی اعتمادی به این اخبار ندارند؟ گفت: خوشبختانه سخنگوی دولت با اعلام این خبر مردم و متقاضیان وام مسکن روستایی را خوشحال کرد. متقاضیان وام مسکن روستایی از فردا می‌توانند به شعب بنیاد مسکن مراجعه و درخواست خود را ارائه و با تشکیل پرونده به شعب بانک‌ها مراجعه کنند.

وام فوری

وی با تاکید بر اینکه حلقه اتصال مردم با بنیاد مسکن، ادارات بنیاد مسکن هستند و ما آنها را به شعب بانک‌ها معرفی می‌کنیم، اظهار داشت: از فردا متقاضیان وام مسکن روستایی به ادارت استانی بنیاد مسکن مراجعه خواهند کرد و اگر خدای ناکرده بعد از مراجعه به شعب بانک‌ها با سنگ اندازی آنها مواجه شدند می‌توانند مجدداً به بنیاد مسکن مراجعه و پیگیر مشکلات خود باشند.

رئیس بنیاد مسکن در پاسخ به این پرسش که به هر حال چندین بار این اخبار منتشر شده که پرداخت وام مسکن روستایی به زودی آغاز می‌شود، اما هر بار منتفی شده و مردم دیگر اعتمادی ندارند؟ تصریح کرد: این بار مطمئناً و با اعلام دولت می‌توانیم با قاطعیت اعلام کنیم که این خبر صحت دارد و متقاضیان نگران نباشند. این وام با نرخ سود پنج درصد پرداخت خواهد شد. تمام بانک‌های دولتی مثل بانک ملی، ملت، صادرات، کشاورزی، مسکن، تجارت و سپه اقدام به پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی با نرخ سود پنج درصد خواهند کرد.

نیکزاد در پاسخ به این پرسش که بیشترین سهمیه مربوط به کدام بانک دولتی خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: بیشترین سهمیه مربوط به بانک مسکن است که جزئیات آن را می‌توانید از معاونت بازسازی مسکن روستایی دریافت کنید.

وی ادامه داد: خوشبختانه با این پرداخت و این موافقت دولت، خیز مخالفان وام مسکن روستایی خنثی شد. ما معتقدیم پرداخت این وام ۲۰۰ میلیونی و حتی افرادی که وام ۱۰۰ میلیونی دریافت کرده‌اند و منتظر وام ۱۰۰ میلیونی مانده بودند از این اقدام دولت خوشحال شده‌اند. قطعاً این وام که تورم‌زا نیست و پایه پولی را بالا نخواهد برد، می‌تواند سرعت نوسازی و ساخت مسکن روستایی را سرعت بدهد.

در طرح وام تعمیرات مسکن بانک رفاه کارگران یا جعاله رفاه شما می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تعمیرات مسکن یا همان جعاله دریافت کنید.

خبر پر حاشیه: مازیار لرستانی دوباره تغییر جنسیت داد | مازیار دوباره زن شد+ عکس

خبر پر حاشیه: مازیار لرستانی دوباره تغییر جنسیت داد | مازیار دوباره زن شد+ عکس

افرادی که خواهان تعمیر مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب بانک رفاه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اشخاصی که خواهان این وام هستند باید حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند. ضمانت وام جعاله بانک رفاه برخلاف دیگر بانک‌ها به سند ملکی نیاز ندارد. متقاضیان این نوع تسهیلات باید سه ضامن رسمی معتبر به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۴۸ ماه و سود آن ۱۸ درصد اعلام شده است.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات ۵ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان است. کل سود وام ۸۱ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۶ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۲۸۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۹۹۶ تومان خواهد بود. 

شرکت

بانک رفاه کارگران

نام وام

جعاله

سود

۱۸ %

سقف وام

۲۰۰ میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

برای دریافت سقف وام این تسهیلات نیاز به ۳ ضامن رسمی است

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

۳ ماه

برای دریافت این تسهیلات باید حداقل ۳ تا ۶ ماه میانگین حساب داشته باشید

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

۴۸ ماه

قسط وام

۵,۸۷۵,۰۰۰ تومان

کل سود وام

۸۱,۹۹۹,۹۹۶ تومان

مجموع رقم وام و سود

۲۸۲,۰۵۹,۹۹۶ تومان

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

دیدگاه خود را ارسال کنید