بهاره رهنما | بیوگرافی بهاره رهنما

لباس عقد عجیب و غریب بهاره رهنما | شوهر جدید بهاره رهنما کیست؟+ عکس

عکسی از لباسی با طرح جالب و رنگ خاص از بهاره رهنما منتشر شده که توجه مخاطبانش را جلب کرده است.

لباس عقد عجیب و غریب بهاره رهنما | شوهر جدید بهاره رهنما کیست؟+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی این روزها شایعه طلاقش از امیرخسرو عباسی بسیار شنیده می شود. بهاره رهنما تاکنون در رابطه با این شایعه واکنشی نشان نداده است. سفر بهاره رهنما به تنهایی به ترکیه ، کیش و مهمانی ها و مراسمی که همسر  بهاره رهنما به تنهایی شرکت میکند بر این شایعه ها دامن زده است.در ادامه به حواشی اخیر بهاره رهنما را میبینید که واکنش بسیاری از طرف کاربران فضای مجازی داشته است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. 

بهاره رهنما که این روزها سلطان تبلیغات در اینستاگرام شده است، هر بار با روشی جدید این کار را انجام می‌دهد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی است که یک دو سالی می‌شود در اینستاگرام و فضای مجازی گرد و خاک به پا کرده است. بهاره را می‌توان از فعال‌ترین چهره های اینستاگرام دانست.

این بازیگر زن هر روز چیزی برای گفتن دارد. اگر از استوری های فراوانش بگذریم بیش از 1000 پست منتشر کرده است. ناگفته نماند بهاره رهنما از این سرویس درآمد بسیار بالایی را کسب می کند و از خوبی‌هایش هم اینست که با وجود اینکه کاربران توهین زیادی به او می کنند هیچ‌گاه با مردم منفی صحبت نمی‌کند. خانم سلبریتی به تازگی هم با انتشار تصویر خود در آینه متنی درباره مدیتیشن نوشت که البته این پست هم ظاهرا تبلیغ پیج است.

بهاره رهنما در کپشن پستش نوشت: «برای دریافت کمک از سوی فرشته نگهبان خود در امورات مهم زندگی می‌توانید مدیتیشن کنید. مدیتیشن ارتعاش شما را که ضروریست بالا برده و بنابراین می‌توانید به طور کامل و صحیح با فرشته نگهبان خود ارتباط برقرار کنید.‌

بهاره رهنما

شما می توانید ارتباط خود با فرشته نگهبانتان را از طریق مدیتیشن هر روز بمدت 15 الی 30 دقیقه گسترش دهید. راه‌های دیگر بالابردن انرژی ارتعاشی شما عبارتند از: سالم ماندن، پرهیز از پلیدی، خوراک مناسب، ورزش و آگاهی، ارتباط با فرشتگان نگهبان در یافتن عشق.

شما می توانید به فرشتگان نگهبان خود به عنوان بهترین دوستانتان بنگرید. می توانید در مورد تصورات رویایی، ایده آل ها و احساسات خود با فرشته نگهبانتان صحبت کنید. شما می توانید با او همانطوری که با یک دوست نزدیک و صمیمی حرف می زنید، گفتگو کنید. فرشتگان نگهبان شما حرفهایتان را می فهمند و تمایل به هدایت و یاریتان دارند.

می‌توانید در مورد هر چیزی که بخواهید مخصوصا اینکه در آینده شما چه چیزی رخ می دهد، از آنان سوال کنید. می توانید از آنها درخواست کنید که فرد مورد علاقه شما را نیز محافظت نمایند البته درخواست شما نباید در جهتی باشد که به ضرر آن فرد و اطرافیان اوست. اگر درخواست شما با هدفتان هماهنگ و هم ارتعاش باشد، قطعا پاسخ داده خواهید شد. هیچ چیزی برای فرشتگان نگهبان دشوار نیست.

جنجال بهاره رهنما

گردش بازیگر سابق سینما و تلویزیون در ترکیه و شهر استانبول، دوباره سوژه مردم شد. بهاره رهنما این بار با انتشار عکس عجیبی از خود در استانبول، مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. برخی فخرفروشی او و برخی تیپ عجیب و لباس‌های غیرمتعارف را سوژه طرح نظر و انتقاد کردند.

اما بیش از همه شرحی که برای تصویر خود نوشته سوژه کاربران شد: این‌که دسامبر ۲۰۲۱ هنوز فرا نرسیده و البته December را هم اشتباه نوشته است! این نویسنده و شاعر املای کلمه استانبول را هم غلط نوشته است و به جای حرف a از حرف u استفاده کرده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در برنامه «سه ستاره» پیش از شروع صحبت‌هایش در جمله‌ای طنزآمیز به اظهارات لعیا زنگنه پاسخ گفت.

رهنما در واکنش به سخنان لعیا زنگنه که به لزوم حرمت‌گذاشتن برای بانوان و توقف روند ستاره‌سازی در تلویزیون بعد از افسانه بایگان و خودش در تلویزیون تأکید کرده بود، گفت:

ما داشتیم برمی گشتیم. خانم زنگنه مزاح قشنگی کرد و گفت بعد از خودش و افسانه بایگان اتفاقی نیفتاده است همان موقع گفتم پس ما برویم خانه و سریال‌های قدیمی را نگاه کنیم.

بهاره رهنما

لعیا زنگنه قبل از آمدن بهاره رهنما گفته بود: متاسفم بعد از خانم افسانه بایگان که ستاره اول زنان هنرمند بود و بعد از من اتفاقی نیفتاد. کسی به عنوان پدیده ظاهر نشد. کسی نبود که بگوییم فلانی آمده و عالی است و دارد پیش می‌رود.

چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی سه شنبه ۱۳ اسفند کارنامه بیست‌ساله شبکه سه سیما را در حوزه بازیگران برتر زن در مجموعه‌های این شبکه به نظرسنجی گذاشت و در این قسمت ۷ تن از بازیگران زن تلویزیونی مهمان برنامه بودند.

دیدگاه خود را ارسال کنید