بهاره رهنما

بهاره رهنما عصبانی شد | ماجرا چه بود؟

بهاره رهنما از حضور بازیگران در مراسم تاسیس رستوران همسر سابقش دلخور شد.

بهاره رهنما عصبانی شد | ماجرا چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهاره رهنما بازیگر توانمند سینما و تلویزیون است.بهاره رهنما در فیلم و سریال‌های بسیاری بازی کرده است.بهاره رهنما تنها در بازی در ژانر کمدی تبحر ندارد.بهاره رهنما بازیگر تبلیغات نیز است.بهاره رهنما 48 سال دارد.

بهاره رهنما

حواشی جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما عکسی از حضور خود در مرقد حضرت امیرالمؤمنین (ع) منتشر کرد. بهاره رهنما این روزها سفر به کشورهای مختلف را در الویت برنامه های زندگی خود قرار داده است. سفر او از ترکیه، آلمان، فرانسه، مجارستان و کربلا به نجف رسیده است.

بهاره رهنما که به تازگی خبر طلاق از همسر دوم خود را  اعلام کرده است این روزها سفر به کشورهای مختلف را در الویت برنامه های زندگی خود قرار داده است. سفر او از ترکیه به آلمان، فرانسه، مجارستان، کربلا و نجف رسیده است. او در یکی از استوری هایی که منتشر کرده استدر صندلی جلوی خودرو بنز مردی ناشناس نشسته است که همین امر موجب شایعه سازی درباره او و ازدواج سومش شده است.

بهاره رهنما

ازدواج سوم بهاره رهنما

اما بهاره رهنما تمامی این شایعات را رد کرد و گفت: وحید و سارا میزبان های من در آلمان هستند، من دلم برای پریا خیلی تنگ شده بود اما انقدر شرایط به هم ریخته بود و بدهی و داستان داشتم، دوستان عزیزم، من رو مهمون کردند. وحید و سارا از دوستانم هستند و هیچ قصه ای با هم نداریم و همسر دوستم هستند. من برای این جلوی ماشین می شینم که دیسک کمر دارم و کمرم درد میکند. 

پوشش جدید بهاره رهنما

یکی از مواردی که در عکس های بهاره رهنما مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفته است نحوه پوشش اوست. استایل او در طول سفر به چهار کشور همواره به گونه ای است که تمام موهای او پوشیده شده است، در صورتی که پیش از این رعایت این نکته در استایل های بهاره رهنما از اهمیت خاصی برخورددار نبوده است.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد. بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.

پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. بهاره رهنما در سال 1354 وقتی 2 ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند. طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند. 

بهاره رهنما

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود. در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم پور جلوی دوربین رفت.

سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد. 

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد. امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

در سال 1380 با فیلم «نان و عشق و موتور 1000» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال 81 و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال 1387 مشهور شد. اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال «زیرزمین» شروع شد.

بهاره رهنما

امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد که باب آشنایی این دو از زمانی که خانوم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد. امیر خسرو عباسی نیز یکبار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر دارد.

بهاره رهنما حالا کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند ، رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

بهاره رهنما

کاهش وزن بهاره رهنما

بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید