آدم ربایی | آدم ربایی وحشیانه در باغ معروف | بخوانید

آدم ربایی وحشیانه در باغ معروف | بخوانید

آدم ربایان مسلح که مردی را به خاطر اختلاف حساب ربوده بودند وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند وی را رها کرده و متواری شدند.

آدم ربایی وحشیانه در باغ معروف | بخوانید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ رودان مبنی بریک فقره آدم ربایی در روستای وزیری از توابع شهرستان رودان، بلافاصله کارآگاهان پلیس به محل اعلامی اعزام شدند و در نخستین تحقیقات دریافتند یک دستگاه خودروی سواری پژو با ۴ سرنشین به همراه یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ ترک‌نشین که یکی از آنان مسلح به اسلحه جنگی بوده به داخل باغی در این روستا آمده و گروگان را به همراه ماشین پارس سفید رنگ ربوده و به سمت شهر رودان حرکت کرده‌اند.

سردار جعفری اظهار داشت: طی تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و اظهارات شاهدان حادثه عامل اصلی آدم ربایی که صورت خود را نپوشانده بود شناسایی و مشخص شد وی به انگیزه اختلاف حساب اقدام به آدم ربایی کرده است بنابراین تلاش برای رهایی فرد ربوده شده و دستگیری عاملان گروگانگیری در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعلام آماده باش کامل به یگان‌ها و اجرای فوری طرح مهار در سطح شهرستان و همه محور‌های مواصلاتی، بیان داشت: در کمتر از یک ساعت با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، عاملان آدم ربایی و محل نگهداری گروگان مورد شناسایی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپی متشکل از تکاوران پلیس به محل نگهداری گروگان و آدم ربایان اعزام شدند، تصریح کرد: پس از انجام عملیات روانی و با رایزنی بزرگان و ریش سفیدان، آدم‌ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با رها کردن گروگان از محل متواری شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی فرد رباینده و سایر همدستانش، اقدامات پلیسی برای دستگیری آنها در دستور کار مأموران قرار دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید