محصولات ایران خودرو | محصولات ایران خودرو فروش | محصولات ایران خودرو قرعه کشی

حراج باورنکردنی محصولات ایران خودرو نصف قیمت کارخانه | از فروش فوق العاده پاییزی ایران خودرو جا نمانید

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از ۵آبان به مدت ۴ روز آغاز شده است. در این طرح ۵ خودرو عرضه شده است و برندگان از طریق قرعه کشی مشخص می شوند. اما چه کسانی می توانند در این طرح شرکت کنند و متقاضیان این طرح باید چه نکاتی را در نظر داشته باشند؟

حراج باورنکردنی محصولات ایران خودرو نصف قیمت کارخانه | از فروش فوق العاده پاییزی ایران خودرو جا نمانید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

خودروی جدید از محصولات ایران خودرو قرار بود عصر دوشنبه با حضور وزیر صمت رونمایی شود که برنامه رونمایی به دلیل عدم حضور وزیر به تعویق افتاد اما اعلام شده است به‌زودی این خودرو رونمایی می‌شود. خودروی جدید به نام ریرا از جدیدترین محصولات ایران خودرو است.  بنظر میرسد کیفیت محصولات ایران خودرو در تولید جدید، بیشتر شده باشد . خبری از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو نیست. جدیدترین قیمت های محصولات ایران خودرو درادامه آورده شده است.

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از ۵آبان به مدت ۴ روز آغاز شده است. در این طرح ۵ خودرو عرضه شده است و برندگان از طریق قرعه کشی مشخص می شوند. اما چه کسانی می توانند در این طرح شرکت کنند و متقاضیان این طرح باید چه نکاتی را در نظر داشته باشند؟

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر از تاکسی برای آبان ماه۱۴۰۱ با عرضه ۵ خودرو آغاز شده است. در این طرح خودروهای سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس با موتور سفارشی XU۷p، پژو ۲۰۷ دستی و خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک عرضه شده اند. قیمت خودروها در این طرح قطعی و موعد تحویل آن ۳ ماه پس از واریز وجه نهایی است.

شرایط خودروهای فرسوده مطابق با آئین نامه از رده خارج کردن خودروها فرسوده و آئین نامه موضوع ماده ۸ قانون هوای پاک است؛ بر اساس این آیین نامه سن مرز فرسودگی، سنی است که وسایل نقلیه موتوری به علت طول عمر و میزان کارکرد، دچار افت عملکردی و ایمنی شده و نیازمند تعمیرات و نگهداری فنی بیشتر است و مشمول افزایش دفعات سالیانه معاینه فنی می‌شود.

فروش ایران خودرو

در این آیین نامه سن فرسودگی خودروهای شخصی شامل سواری، استیشن(ون) و سواری کار برابر با ۱۵ سال است. سن فرسودگی وانت پایه گازسوز ۱۴ و وانت بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی برابر با ۱۳ سال تعیین  شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در اطلاعیه ایران خودرو، افراد متقاضی باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:

قبل از احراز صلاحیت دارنده خودروی فرسوده از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و اعلام منتخبین قرعه کشی ایران خودرو و طی مراحل اسقاط خودروی فرسوده، متقاضیان امکان واریز هیچگونه وجهی را به ایران خودرو نخواهد داشت.

حداکثر مهلت اجرای فرآیند اسقاط خودروی فرسوده بر اساس ضوابط ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، پس از برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو، از سوی آن ستاد دو ماه تعیین شده است. بدیهی است در صورت هرگونه تأخیر ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

متقاضیان واجد شرایطی که در قرعه کشی شرکت  ایران خودرو برنده شده باشند، می‌بایست در مرکز اسقاط و قبل از اسقاط خودروی فرسوده با تنظیم اقرارنامه هرگونه ادعایی در خصوص نحوه استفاده از گواهی اسقاط صادر شده در سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و ارزش آن را از خود سلب و ساقط نماید.

متقاضیانی خودروی های  فرسوده که می خواهند وجه خودروی فرسوده و یا ارزش لاشه و یا امتیازات گواهی اسقاط را از مرکز اسقاط دریافت نمایند، نمی توانند در این طرح شرکت نمایند

قیمت نهایی فروش محصولات توسط ایران خودرو معادل قیمت مصوب فروش در زمان واریز وجه خواهد بود

«محمدرضا بهنام‌زاده» به برگزاری جلسه هیات پذیرش بورس کالا با حضور مدیران شرکت ایران خودرو اشاره کرد و افزود: محصولات ۲۰۷ و تارا این خودروساز برای عرضه در بورس کالای ایران پذیرش شد.

وی اظهار داشت: پذیرش تارا و ۲۰۷ تولید ایران خودرو مشروط به عرضه کل حجم تولید این شرکت در بورس کالا شد و در صورتی که این خودروساز به تعهدات عرضه‌اش عمل نکند، پذیرش آن تعلیق می شود.

مدیر پذیرش بورس کالای ایران اظهار کرد: عرضه خودروهای جدید ایران خودرو از محصولات اتوماتیک خانواده ۲۰۷ آغاز می شود و به مرور سایر محصولات این خودروساز نیز در بورس عرضه می‌شود.

تیرماه امسال در دویست و بیست و دومین جلسه شورای عالی بورس، طرح عرضه خودرو در بورس کالای ایران تصویب شد.

طبق گزارش‌های مختلف، گروه صنعتی ایران‌خودرو به زودی وارد فاز تولید و مونتاژ آزمایشی هایما ۷X خواهد شد.

طبق گزارش‌های مختلف، گروه صنعتی ایران‌ خودرو به زودی وارد فاز تولید و مونتاژ آزمایشی هایما ۷X خواهد شد. این شرکت قصد دارد خودروی چندمنظوره هایما ۷ ایکس را به طور آزمایشی تولید کند. این مدل که در رده خودروهای چند منظوره یا ام پی وی لوکس قرار میگیرد باقدرت ۱۹۰ اسب بخار و فهرست کاملی از تجهیزات رفاهی، یکی از کاملترین تولیدات ایران خودرو خواهد بود، آنهم در کلاسی که اساسا در بازار ایران چندان پرفروش محسوب نمی شود.

هایما ۷X در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران به طور عمومی رونمایی شد و سروصدای زیادی به پا کرد. ایران‌خودرو با عرضه یک مینی ون لوکس تصمیم گرفته شانس خود را در بازار MPV امتحان کرده و از همه مهم‌تر، هم‌ردیف با رقبای دیگری همچون اینرودز بهمن موتور و ون وانای شرت فوتون حرفی برای گفتن داشته باشد.

دو نمونه اولیه از خودروی هایما ۷X در کلاس خودرویی ۵۳۰۰۱۰۱ با رنگ‌های سفید (۲۹۲۰۲۰K) و نقره‌ای (۶۷۹۰۲G) به زودی توسط ایران‌خودرو ساخته می‌شوند.

هایما ۷X به موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندره توربوشارژ مجهز بوده که می‌تواند ۱۹۳ اسب بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. سیستم انتقال نیرو شامل یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک می‌شود که قدرت پیشرانه را به محور چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

بر اساس ادعای ایران‌خودرو، مینی ون هایما از استاندارد آلایندگی یورو ۶ پیروی کرده و مصرف سوخت آن در جاده‌های ترکیبی در ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶.۷ لیتر است. سیر و گردش در هر ۱۰۰ کیلومتر جاده شهری به ۱۰.۶ لیتر سوخت احتیاج دارد.

البته بسیاری بر این عقیده‌اند که موتور ۱.۶ لیتری ۱۹۳ اسب بخاری چندان برای یک خودروی چندمنظوره کافی و مناسب نیست. با این حال با توجه به محدودیت تولید پیشرانه در صنعت خودروسازی شرق، شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند تا با کمک فناوری‌های مختلف مثل توربوشارژ، قدرت ماشین را افزایش دهند. از طرف دیگر، بسته به استقبال مشتریان از خودروهای مینی ون خانوادگی و با توجه به انقضای قانون منع واردات خودرو انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد مونتاژ خودروهای MPV بهتر با توان بالاتری باشیم.

شرکت ایران خودرو به تازگی در مزایده‌ای عمومی اقدام به عرضه‌ خودروهایی کرده است که به دلایل مختلف معیوب بوده و امکان فروش آنها به مشتری در حالت عادی وجود ندارد.

متقاضیان برای شرکت و بازدید از خودروهای مزایده شرکت ایران خودرو تا روز یکشنبه ۱۰ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰ می‌توانند به محل اعلامی شرکت ایران خودرو واقع در کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران - کرج، به سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاه‌شناسی، درب ۲ مراجعه و سپس به صورت اینترنتی در سایت مزایده‌ این شرکت اقدام به ثبت پیشنهاد قیمتی کنند.

در این مزایده خودروهای مانند آریسان، تارا، سورن پلاس، سمند و... عرضه شده و متقاضیان می‌توانند با مشاهده وضعیت خودروها پیشنهاد قیمتی خود را برای خرید ارائه کنند.وانت آریسان دوگانه سوز در این مزایده با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان، سورن EF۷ با مبلغ ۲۵۷ میلیون تومان و تارا دستی ۳۹۰ میلیون تومان عرضه شده است.

این خودروهای شرکت ایران خودرو به دلیل وجود ایراداتی مانند خط و خش و تصادف در کارخانه، افت قیمت به دلیل ماندگاری بالا در کارخانه و مدل خودرو توسط کارشناسان قیمت‌گذاری شده و در مزایده شرکت داده شده‌اند.

دیدگاه خود را ارسال کنید