حامد سلطانی | حواشی حامد سلطانی

اولین جشن تولد دختر حامد سلطانی بدون مادر و برادرش | پست دردناک حامد سلطانی برای تولد دخترش

حامد سلطانی مجری برنامه های مناسبتی تلویزیون به تازگی با انتشار قاب زیبای پدر و دختری به مناسبت تولد دخترش فاطمه سلما، خاطرات هشت سالِ پیش خود و همسرش هنگام تولد دخترشان را مرور کرد.

اولین جشن تولد دختر حامد سلطانی بدون مادر و برادرش | پست دردناک حامد سلطانی برای تولد دخترش
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حامد سلطانی متولد 1367 است. حامد سلطانی مجری صدا و سیما است. حامد سلطانی یک دختر هشت ساله و یک پسر کوچک داشت که متاسفانه در سانحه تصادف پسرش را از دست داد. همسر حامد سلطانی نیز با پسرش در این تصادف دار فانی را وداع نمودند. در ادامه بیشتر با زندگی حامد سلطانی آشنا می شویم.

حامد سلطانی

فصل جدید برنامه «اعجوبه‌ها» با اجرای حامد سلطانی از شبکه سه سیما پخش می‌شود. حامد سلطانی خرداد ماه امسال طی سانحه‌ی رانندگی همسر و فرزندش را از دست داد و مدتی از آنتن دور بود.

«اعجوبه‌ها» در راستای نشان دادن توانمندی‌های کودکان و نوجوانان در چندین فصل پخش شده است که اجرای فصل دوم این برنامه تلویزیونی را هم حامد سلطانی عهده‌دار بود.

خاطره تلخ حامد سلطانی از روزهای عاشقی

حامد سلطانی که چندی پیش همسر و فرزند خود را در یک سانحه تصادف از دست داده است، به مناسبت پخش دوباره برنامه سلام صبح بخیر خاطره ای از همسرش و تعطیلات آخر هفته شان تعریف کرد که اشک مخاطبانش را در آورد.

او در اینستاگرام خود به یاد روزهای عاشقیش نوشت:

چند ماهی بود زمان دیر می گذشت

پنج و نیم صبح میزدم بیرون، یک شب بر می گشتم! خسته و کوفته و له!

وقتی میرسیدم بیدار بود، نمیفهمیدم کی خوابم برد اما

باز بیدار بود، صبح هم قبل اینکه دم در باشم ایستاده بود؛

گاهی با یک فنجان قهوه، گاهی یک استکان چای، گاهی یک

لقمه نان و پنیر و گاهی هم با لباس هایی که اتو زده بود

برای برنامه عصر...

به شوخی میگفت:خوش به حال مردم که بیشتر از من

می بیننت!

میگفتم خب کاری ندارد! تلویزیون را که روشن کنی عدالت

برقرار می شود!

میخندید و می گفت ینی منم به اندازه ی مردم تو رو ببینم؟

چقدر روزهای تعطیل هفته برای خانواده ی چهارنفره مان

قیمتی بود و وای از آن هفته ای که تعطیلاتش هم می شد

روز کاری!

گذشت...

حالا دو سه روزی هست که صبحمان باز با سلام صبح بخیر

شروع می شود!

خدا می‌داند که سخت است اما می ارزد به محبت مردمی که

میبینند و لطفشان همیشه کوره ی دلمان را گرم کرده...

می ارزد به معاشرت با کسانی که دوستانه دلشان برایت

می تپد...

و می ارزد به دعای خیری که روانه می شود به سمت منزلگاه

پاره های تنم!

امیدمان به خداست برای روزهای بهتر، لبخندهای بیشتر و قدم های محکم تر...

حامد سلطانی

بیوگرافی مختصر حامد سلطانی

حامد سلطانی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد مجری تلویزیون است که اجرای برنامه معلی، اعجوبه ها، میدون، سلام صبح بخیر و... را بر عهده داشته و در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز فعالیت می کند.

آقای مجری چند سال پیش با خانم فائزه صفری ازدواج کرد و دارای یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی بود. متأسفانه مجری برنامه اعجوبه ها در 13 خرداد 1401 در سانحه تصادف همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داد اما خودش و دختر 8 ساله اش از حادثه جان سالم به در بردند.

مراسم ترحیم فائزه صفری و محمد مهدی سلطانی همسر و فرزند حامد سلطانی مجری برنامه «اعجوبه ها» و «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما، روز دوشنبه ۲۳ خرداد ماه در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد.

مراسم ترحیم همسر و فرزند حامد سلطانی مجری تلویزیون با حضور وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان صداوسیما، محسن برمهانی معاون سیما، مدیران شبکه ها، مجریان و همکاران حامد سلطانی، جامعه روحانیت، مداحان اهل بیت (ع)، مدیران و مسئولان دولتی، گروه‌های مختلف مردم و شخصیت‌های فرهنگی و دینى در مسجد بلال برگزار شد.

گفتنی است، سحرگاه پنجشنبه شانزدهم خرداد حامد سلطانی؛ مجری برنامه تلویزیونی برنامه اعجوبه‌ها با خانواده‌اش در کیلومتر ۷۰ محور خور و بیابانک به طبس دچار سانحه رانندگی شد.

در این حادثه متاسفانه همسر و محمدمهدی فرزند سه ساله این مجری تلویزیون دار فانی را وداع گفتند.

باز نشدن ایربگ، یکی از مقصران حادثه تلخ برای حامد سلطانی

پلیس راهو : سحرگاه پنجشنبه واژگونى خودروى ام وى ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد ، بر اثر واژگونى خودرو  همسر و پسر خردسال مجرى شبکه سه فوت کردند. کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده ، بی مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی توجهی و بی اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت و یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو بعلت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت این سانحه اعلام کردند.

حامد سلطانی

مجری تلویزیون مراسم خاکسپاری مرحومه فائزه صفری و پسر خردسالش (همسر و فرزند حامد سلطانی مجری تلویزیون ملی) در بهشت متقین بیرجند برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر محمد مهدی سلطانی و فائزه صفری، پسر و همسر حامد سلطانی مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم، فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، هیئت‌های مذهبی‌ و خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد.

این مراسم که در بهشت متقین بیرجند برگزار و با حضور خیل عظیمی از مردم این شهر همراه بود، مداحان به ذکر مصیبت و مداحی پرداختند.

همچنین جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی به منظور همدردی وعرض تسلیت با خانواده داغدار مجری تلویزیون  درمنزل پدر همسر وی در بیرجند حضور یافتند.

‌در این دیدار ‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج سازندگی استان حضور داشتند.

حامد سلطانی، مجری تلویزیون در پی حادثه رانندگی، همسر و فرزند یک ساله و نیمه خود را از دست داد.همسر این مجری شبکه سه سیما، از اهالی خراسان جنوبی و شهر بیرجند است.

همچنین دختر 8 ساله‌اش دچار شکستگی شده و خود او جراحت پیدا کرده بود که این دو نفر در بیمارستان بستری‌ بودند

سوابق مدیریتی و اجرا حامد سلطانی

• مجری تبلیغات عفاف و حجاب

• مجری بزرگداشت شهدای ترور استانهای خراسان

• فعالیت در وب نگار پارسیان

• مدیر دفتر گروه هنری معراج

• مشاور و مجری تبلیغاتی اداره کل تعاون استان خراسان رضوی

• همکاری با مجتمع تجاری کیان سنتر و مجتمع طلا و جواهر پرنس مشهد

• قعالیت در اداره آموزش وپرورش ناحیه ۳ مشهد

• مشاور تبلیغاتی کانون فرهنگی تربیتی شهید علم الهدی

• مدیر کارگروه تبلیغات عضو شورای اسلامی مشهد و عمـار

• مجری و مشاور تبلیغات هیئت های مذهبی و بسیج دانشجویی

•  مـجری تبـلیغات پـروژه ای موسـسه چـاپ و کـارت زیتون و دانـشگاه شهید منتظری مشهـد

دیدگاه خود را ارسال کنید