لیلا بلوکات | حواشی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات با این دوست بلوندش غوغا کرد | ببینید خانوم چه خوشتیپ شده!

لیلا بلوکات با این دوست بلوندش غوغا کرد | ببینید خانوم چه خوشتیپ شده!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

لیلا بلوکات بازیگر مطرح ایرانی است. لیلا بلوکات نقش همسر آخناتون در سریال یوسف پیامبر را بازی کرده است. لیلا بلوکات از عمل جراحی پلاستیکش می گوید. لیلا بلوکات ازدواج کرد. یک بازیگر خارجی به خواستگاری لیلا بلوکات رفت.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

 

 

 

 

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او  گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که از 14 سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید. خواهر بزرگش نوشا مهندس برق و خواهر کوچکش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده و تنها برادرش در رشته نقشه کشی صنعتی تحصیل کرده است. تنها خواهر بزرگش ازدواج کرده و مابقی همچنان مجرد می باشند.

لیلا بلوکات

فعالیت های لیلا بلوکات

او یک والیبالیست و سوارکار حرفه ای است و دو خواهر و یک برادر دارد. او از سال ۱۳۷۷ با بازی در سریال روزهای زندگی بـه کارگردانی سیروس مقدم بـه تلویزیون آمد ودر سه عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون، یک هنرپیشه فعال محسوب میشود. لیلا بلوکات تا دی ماه ۹۷، مجرد بوده اسـت و بنا بـه گفته خود کـه خواستگار های پولدار داشته و دارد.

لیلا بلوکات در دورهمی

او همچون نیکی کریمی و هدیه تهرانی و سحر قریشی و تعداد زیادی از سلبریتی های سینما و موسیقی ایران، تجرد رابه ازدواج ترجیح داده اسـت. علتش را هم در برنامه دورهمی گفته بود: وقت شوهرداری ندارم. . . لذا هر سایت و کانالی کـه درباره ازدواج لیلا بلوکات با فلان هنرپیشه و فوتبالیست و کشتی گیر و والیبالیست اطلاعاتی ارائه میدهد، غلط اسـت.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات خانواده دوست است اما شوهر دوست نیست!

او عاشق خانواده اش هست و بسیار خانواده دوست است ، رابطه اش با اعضای خانواده صمیمی و نزدیک است ، یکی از خواهرانش بنام نوشا فارغ التحصیل مهندسی برق و متاهل است.

لیلا بلوکات

فعالیت های لیلا بلوکات در عرصه هنر

لیلا بلوکات پس از 3 سال کار تئاتر در سال 87 با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است. از کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

 لیلا بلوکات به نوبه خود چهره زیبا و نچرالی دارد و از سر و وضعی که در اینستا نشون میده مشخصه که شرایط مالی خوبی هم داره و مرفه است درست مثل مینا خانوم از سرنوشت! البته لیلا خانوم بلوکات از اون دسته افرادی نیست که پول و ثروت رو همش برای خودش بخواد. خانوم بازیگر  یک خیریه داره به اسم خودش (مهر لیلا) برای کمک به کودکانی با شرایط کم توان جسمی و ذهنی، مبتلا به سرطان و بیماری های خاص، بی سرپرست و بد سرپرست در مناطق محروم است و همچنین کمک هایی بنا به شرایط اضطرار مانند زلزله، سیل و بلایای طبیعی از محورهای اصلی خدمات خیریه مهرلیلا می باشد.

فیلم سینمایی«آینه شمعدون»بر اساس فیلمنامه «احمد رفیع زاده» ساخته می شود. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام «ضیاء» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند.

لیلا بلوکات

تحصیلات لیلا بلوکات

لیلا بلوکات مدعی است که از دوران دبیرستان عشق بازیگری داشته است برای همین تصمیم داشته بود که حرفه بازیگری را دنبال کند اما از شانس اش تا زمان تصمیم گیری نهایی مهلت ثبت نام در هنرستان صدا و سیما تمام شده بود در نهایت اجبارا در رشته فرش که کم متقاضی هم است ادامه تحصیل داد. خواهر کوچکترش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده است ، و تنها برادر هم نقشه کشی صنعتی خوانده است.

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او گفته : من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو ، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه ، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

این دختر آذر ماهی سینمای کشور ایران، چندی پیش در برنامه فرمول یک علی ضیا در شبکه اول سیما حاضر شد و بـه بخشی از پرسش های همیشگی طرفدارانش پاسخ داد. پرسش هایی کـه تا حدی قبلا در برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم سیما نیز بـه آن پاسخ داده بود.

لیلا بلوکات

حواشی لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر

شهرت خانم بلوکات در سال 1387 وقتی 24 ساله بود در سریال یوسف پیامبر با نقش همسر آخناتون شروع شد. بعدا اعلام شد قرار بود وی نقش زلیخا را بازی کند اما بخاطر سانحه رانندگی این نقش به کتایون ریاحی سپرده شد که ایشان به نحو احسن آنرا ایفا کردند.

ماجرا خیریه مهر لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

او در مورد خیریه مهر لیلا این گونه می گوید: 

خیریه مهر لیلا  الان تقریبا 3 سال که عمومی شده و مردم و همکارا میدونن که اونم به لطف خدا بوده . من از بچگیم دنبال کمک کردن بودم .یعنی همیشه  چیزی که آرومم میکرد این بود که به آدما به هرشکلی نه فقط مالی کمک کنم.و این اتفاقم از فروش یک بچه که یکی از دوستام داشت بچشو میفروخت شروع شد و منم تمام تلاشمو کردم تا اون این کارو نکنم و اون موقعه من تو دوره راهنمایی بودم.پدرو مادرمم خیلی تو این مسیر بودند.که اونها هم در واقعه الگوی من شدند. 

لیلا بلوکات

تا قبل بازیگری دنبال این کارها بودم ولی تنها بودم . ولی وقتی بازیگر شدم شاید باورتون نشه که به نیت این کار بازیگر شدم که به آرزوی بچگیم که دوست داشتم یک یتیم خانه بزنم و از بچه های یتیم نگه داری بکنم .و وقتی بازیگر شدم گفتم بذارم معروف شم یه آدم بزرگ شم تا بتونم یه کار بزرگ اینجوری انجام بدم.  هرچند الان یه بازیگر کوچیکی هستم ولی با همین شرایطی که برام به وجود اومد با خودم گفتم این کمک هایی که دارم میکنم به صورت عمومی تر کنم . اول تنها شروع کردم که تنها برم آدمها رو پیدا کنم که از درو همسایه شروع شد ، از فامیل ، دوست و آشنا و کم کم عمومی تر شد. بعد 8 تا بچه معلول گرفتم و شروع کردم به برآورده شدن آرزوهای این بچه ها و به تدریج این بچه ها شدند هزارتا .

لیلا بلوکات هم به مانند خیلی از بازیگران و سلبریتی ها اهل اینستاگرام و فضای مجازیه و عکس و استوری های زیادی از خودش منتشر می کنه. لیلا بیش از 2 میلیون و 100 هزار دنبال کننده داره و 830 پست هم منتشر کرده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید