وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری 2 میلیاردی برای این افراد | شرایط دریافت و مبلغ قسط این وام فوری چیست؟

شرایط دریافت وام ۲ میلیارد تومانی بانک شهر

وام فوری 2 میلیاردی برای این افراد | شرایط دریافت و مبلغ قسط این وام فوری چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

وام فوری

آن گروه از مشاغل پزشکی که مشتری بانک شهر هستند و به دریافت تسهیلات از این مجموعه تمایل دارند، با تشکیل سپرده قرض الحسنه می‌توانند وام ۲ میلیارد تومانی طرح «شهریار» را دریافت کنند.

به نقل از رده، بانک شهر طرح شهریار را به منظور رشد، توسعه و ارتقا سطح تکنولوژی و تامین مواد و ملزومات مصرفی و تجهیزات و ابزار کار متناسب با تخصص مشتریان تدارک دیده است. در واقع این بانک با ارائه تسهیلات مذکور سرمایه در گردش مورد نیاز بابت خرید مواد و ملزومات مصرفی، سرمایه ثابت برای خرید تجهیزات اداری، سیستم‌های کامپیوتری، دستگاه‌ها و ابزار کار متناسب تخصص مشتریان و همچنین نقدینگی لازم برای تعمیر یا تامین بخشی از ودیعه اجاره محل کار متقاضیان را فراهم کرد.

شرایط لازم برای دریافت وام ۲ میلیارد تومانی طرح شهریار

مشتریانی امکان درخواست این وام را دارند که حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب سپرده‌شان گذشته باشد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ضامن رسمی و سند ملکی است. ضامن رسمی برای مبلغ وام کمتر از ۵۰ میلیون تومان لازم است و برای مبالغ بالاتر از ۵۰ میلیون تومان، باید سند ملکی هم ارائه شود. نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۴۸ ماه می‌رسد.

لازم به ذکر است در صورتی که مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات ۴۸ ماه تعیین شود، ۱۶.۸ درصد مبلغ آن نزد بانک مسدود خواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود، مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵۸ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۹۹۹ تومان است. کل سود تسهیلات ۸۱۹ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۶۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲ میلیارد و ۷۴۵ میلیون و ۹۱۶ هزار تومان خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید