وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری 100 میلیونی این بانک برای همه | شرایط دریافت و مبلغ چقدر است؟

مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی «طرح باران» این مجموعه هستند، باید در حوزه کشاورزی یا اصناف فعالیت داشته باشند.

وام فوری 100 میلیونی این بانک برای همه | شرایط دریافت و مبلغ چقدر است؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

وام فوری

جزییات دریافت وام فوری 200 میلیونی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی «طرح باران» این مجموعه هستند، باید در حوزه کشاورزی یا اصناف فعالیت داشته باشند.

مشتریان مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید حساب جاری بدون دسته چک یا کوتاه مدت یک درصدی داشته باشند و حداقل هم 5 میلیون تومان در سپرده‌های خود بلوکه کنند. در صورتی که سپرده کوتاه مدت باشد، طی زمان بازپرداخت اقساط به آن یک درصد سود تعلق می‌گیرد. اشخاصی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که بین دو تا 6 ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. میزان سود تسهیلات با توجه به طرح انتخابی مشتریان تعیین می‌شود، اما حداکثر 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 24 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود تسهیلات 12 میلیون و 976 هزار و 333 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 112 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی در چه حوزه‌ای فعالیت دارد؟

بانک کشاورزی یک بانک تخصصی است که در راستای حمایت از کشاورزان فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع این مجموعه به لحاظ نقشی که در حمایت از تولید بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم دارد، حائز اهمیت است. این بانک در قالب انواع طرح‌ها و تسهیلات به مشتریان واجد شرایط خود که شغل کشاورزی و دامداری دارند، کمک می‌کند.

این بانک علاوه بر پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی، در زمینه اعطای وام‌های تکلیفی اعم از فرزندآوری، ازدواج، کمک به مددجویان بهزیستی و … فعالیت دارد.

شرایط دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

مشتریان بانک توسعه تعاون که کمبود نقدینگی دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیونی «طرح توسکا» این مجموعه هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده بلندمدت داشته باشند.

به گزارش بانک اول آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند، باید حداقل یک ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. ضمانت اصلی این تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 48 ماه اعلام شده که سپرده نیز طی همین مدت مسدود خواهد بود. طی این مدت به اصل سپرده متقاضیان وام سود 2 یا 4 یا 7 درصدی تعلق خواهد گرفت. میزان این سود برحسب سود وام تعیین می‌شود. سود وام هم برحسب مدت زمان بازپرداخت متفاوت بوده، اما حداکثر به 18 درصد می‌رسد. لازم به ذکر است که مشتریان حقوقی نیز امکان دریافت این تسهیلات را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 10 درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 2 میلیون و 536 هزار و 258 تومان است. کل سود تسهیلات، 21 میلیون و 740 هزار و 400 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 120 میلیون و 536 هزار و 666 تومان خواهد بود.

هدف شکل گیری بانک توسعه تعاون و برخی از افتخارات آن

 

بانک توسعه تعاون با هدف تخصیص منابع و کمک به تامین سرمایه کارآفرینان به منظور ایجاد اشتغال جدید و کمک به بنگاه‌های اقتصادی، تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه‌ای و … شکل گرفت.

بانک توسعه تعاون تاکنون لوح هفدمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی 1400 و … را به دست آورده است.

شرایط دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی بانک ملت

مشتریان بانک ملت که برای خرید کالاهای اساسی خود کمبود نقدینگی دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند، می‌توانند از طرح «حامی کارت» این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان نباید قبلا این تسهیلات را دریافت کرده باشند.

به گزارش  بانک اول  افرادی که مایل به دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک ملت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات در دو قالب صدور کارت یا عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می‌شود. داشتن سه ضامن رسمی برای دریافت این تسهیلات الزامی است. دوره بازپرداخت اقساط متفاوت بوده اما حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات به 60 ماه می‌رسد. با توجه به مدت زمان بازپرداخت، نرخ سود این تسهیلات تعیین می‌شود، اما سقف آن 18 درصد اعلام شده است. لازم به ذکر است که دریافت کنندگان این تسهیلات تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

گذری بر خدمات و افتخارات بانک ملت

بانک ملت سال 1358 از ادغام چندین موسسه و بانک مختلف شکل گرفت و از آن زمان تاکنون در قالب انواع خدمات و تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ارزی و طرح‌های اعتباری به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این بانک تاکنون توانسته گواهینامه کنترل کیفیت از موسسه بین المللی مودی، مقام برتر بانکی از موسسه بین المللی بنکر در سال 2000، رتبه ششم صد شرکت برتر سال 92 و … را به دست آورد.

مشتریان بانک آینده به منظور دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی این مجموعه و خرید کالاهای مختلف از ایران مال، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. این وام در قالب طرح «آینده داران 1» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید