مهراوه شریفی نیا | حواشی مهراوه شریفی نیا

استایل تابستونی مهراوه شریفی نیا | لباس توری مهراوه شریفی نیا جنجال به پا کرد

استایل تابستونی مهراوه شریفی نیا | لباس توری مهراوه شریفی نیا جنجال به پا کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهراوه شریفی نیا دختر بزرگ آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا می باشد. مهراوه شریفی نیا از خردسالی وارد صنعت نمایش شد. مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا در نقش کیمیا در کنار مادرش ایفا نقش کرد. خواهر مهراوه شریفی نیا، ملیکا، نیز هنرمند صنعت نمایش است. مهراوه شریفی نیا در دانشگاه تهران تحصیل کرده است.

مهراوه شریفی نیا

وقتی مهراوه شریفی نیا با مانتو قرمزش تو جشنواره فجر جنجال به پا می کنه

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا و خانواده اش

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا و مسخره بازیاش | مهراوه شریفی نیا آبروی مادرش را برد! 

مهراوه شریفی نیا

عصبانیت مهراوه شریفی نیا و حرف‌های منشوری!

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه فرزند اول خانواده شریفی‌نیا اسـت. پنج ساله بود کـه خواهرش ملیکا «۲۱ آبان ۶۵» بدنیا آمد و خواهرش ملیکا ۵ سال از او کوچک‌تر اسـت و اوایل سال ١٣٨۶ ازدواج کرد و این در حالی اسـت کـه مهراوه هنوز مجرد اسـت .بازی و چهره او شباهت‌های بسیاری بـه مادرش دارد. در دوران کودکى بسیار خوش‌ اخلاق و خندان بود. از دوازده سالگى پیانو می‌زد.

مهراوه شریفی نیا در فیلم "زیر پوست شهر" رخشان بنی اعتماد، نقش دوست باران کوثری را بازی کرد.مهراوه شریفی نیا همان دختر عاصی که به خاطر آزار برادرش از خانه فرار کرد و... شاید این اولین حضور جدی مهراوه به عنوان بازیگر حرفه ای به شمار رود. بعد از این فیلم مهراوه شریفی نیا در دو فیلم سینمایی دیگر به نام های دختری به نام تندر و به من نگاه کن (1381-شهرام اسدی) بازی کرد.اما بدون شک اوج بازی مهراوه شریفی نیا در سریال زیبای ساعت شنی است. 

مهراوه شریفی نیا به جز کارهای سینمایی در سریال ها و مجموعه های بسیار زیبایی هم بازی کرده است. مهراوه شریفی نیا در ۸ سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و درکنار مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد. دزد عروسک ها فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بازیگری اکبر عبدی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا ساخته سال ۱۳۶۸ است.

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او فارغ‌تحصیل رشتهٔ موسیقی کلاسیک در دانشگاه هنر تهران است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها آغاز کرد. او برای بازی در نقش کیمیا در مجموعه تلویزیونی به همین نام (۱۳۹۴) به شهرت رسید. 

او دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کر ی خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد. مهراوه در فضای مجازی هم از فعالان جنبش سایبری سرخ علیه آبی هاست.

مهراوه شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه شاخه گلی برای دبورا دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود. او از 8 سالگی وارد بازیگری شد و حالا یک پرسپولیسی دو آتیشه و نوازنده حرفه ای پیانو و فلوت است. 

مهراوه شریفی نیا

خانواده ستاره ساز مهراوه شریفی نیا

مهراوه اولین فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد که هر دو از بازیگران صاحب نام می باشند ، تنها یک خواهر کوچکتر بنام ملکیا دارد که او هم بازیگر و نقاش است. 

فعالیت هنری مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و درکنار مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد. دزد عروسک ها فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بازیگری اکبر عبدی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا ساخته سال 1368 است. 

مهراوه شریفی نیا در فیلم "زیر پوست شهر" رخشان بنی اعتماد، نقش دوست باران کوثری را بازی کرد.... مهراوه شریفی نیا همان دختر عاصی که به خاطر آزار برادرش از خانه فرار کرد و... شاید این اولین حضور جدی مهراوه به عنوان بازیگر حرفه ای به شمار رود... بعد از این فیلم مهراوه شریفی نیا در دو فیلم سینمایی دیگر به نام های دختری به نام تندر و به من نگاه کن (1381-شهرام اسدی) بازی کرد. 

مهراوه شریفی نیا

دوستی مهراوه شریفی نیا و باران کوثری

در سال 1388 در سریال آشپزباشی با خواهرش ملیکا شریفی نیا همبازی شد. سریال آشپزباشی به کارگردانی علیرضا هنرمند و با بازی پرویز پرستویی ، فاطمه معتمد آریا ، مهراوه و ملیکا شریفی نیا از شبکه اول سیما پخش شد. ایشان تاکنون ازدواج نکرده اند و مجرد میباشند.چن سالیست در پاسداران زندگی مستقلی خود را دارد ، مادرش هم بعد از طلاق از پدرش برای دومین بار ازدواج کرده و خواهرش ملیکا شریفی نیا هم مطلقه است. 

مهراوه شریفی نیا

داستان خاطره انگیز اسم مهراوه شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا که مدتی شاگرد دکتر علی شریعتی بود می گوید آن زمان شریعتی تصمیم داشت اسم دخترشو مهراوه بگذارد که اجازه نمی دادند. او به شریفی نیا پیشنهاد می کند اگر روزی دختر دار شد اسمش را مهراوه (آمیخته به مهر) بگذارد ، این چنین شد که نام مهراوه از دکتر شریعتی به یادگار ماند. 

مهراوه شریفی نیا

حواشی مهراوه شریفی نیا

بعد از سریال کیمیا انتشار عکس های جنجالی  او را دچار حاشیه کرد ، میزان انتقاد مردم به حدی شد که او چندین ماه شبکه اجتماعی خود را بست. وی در مصاحبه ای اعلام کرد که در آن زمان گوشی اش هک شده بود و عکس ها را خودش آپلود نمی کرده است.

مهراوه شریفی نیا متولد سال 1360 و فروردین ماهی میباشد. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر ملیکا شریفی‌نیا می باشد. پدر و مادرش هنگام تولد او ۲۶ و ۲۴ سال سن داشتند. نام مهراوه را پدرش براى او انتخاب کرد.

مهراوه شریفی نیا

فیلم شناسی مهراوه شریفی نیا

۱۳۶۸ دزد عروسک‌ها محمدرضا هنرمند لیلا

۱۳۷۸ زیر پوست شهر رخشان بنی اعتماد معصومه

۱۳۷۹ دختری به نام تندر حمیدرضا آشتیانی پور

۱۳۷۹ به من نگاه کن شهرام اسدی چمناز

۱۳۸۶ عروس زندان (تلویزیونی) پرند زاهدی آوا

۱۳۸۷ کابوس (تلویزیونی) سیروس مقدم شکوفه

۱۳۸۷ اخراجی‌ها ۲ مسعود ده نمکی یک نیروی مجاهدین خلق

۱۳۸۷ اگر باران ببارد (تلویزیونی) روح‌الله حجازی مهتاب

۱۳۸۸ پشت در خبری نیست شبنم عرفی نژاد

۱۳۸۹ یک عاشقانه ساده سامان مقدم

۱۳۸۹ یک سطر واقعیت علی وزیریان فروغ

۱۳۹۰ قصه‌ها رخشان بنی اعتماد معصومه

۱۳۹۱ قصه عشق پدرم محمدرضا ورزی

۱۳۹۵ پرسه درحوالی من غزاله سلطانی

۱۳۹۶ درخونگاه سیاوش اسعدی

دیدگاه خود را ارسال کنید