رتبه بندی معلمان | شرایط رتبه بندی معلمان

مهم | آدرس جدید سامانه رتبه بندی معلمان | رتبه بندی معلمان در 8 اردیبهشت نهایی می شود؟

مهم | آدرس جدید سامانه رتبه بندی معلمان | رتبه بندی معلمان در 8 اردیبهشت نهایی می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رتبه بندی معلمان از دغدغه‌های مهم فرهنگیان است. رتبه بندی معلمان حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.رتبه بندی معلمان مدتهاست که قرار است اجرا شود.رتبه بندی معلمان برای معلمان اهمیت فوق العاده ای دارد. رتبه بندی معلمان با اما و اگرهای فراوان همراه است.

رتبه بندی معلمان

ایلنا نوشت: سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر اولویت ما فرآیند رتبه‌بندی است.

رضا مراد صحرایی درباره آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان گفت: رتبه‌بندی یک فرآیند است، یک مرحله‌اش استقرار نظام رتبه‌بندی است که انجام شده است. اشکلاتی داشته که طبیعتا این اشکالات برطرف خواهد شد و آئین‌نامه‌اش هم در فرآیند اصلاح قرار می‌گیرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در حال حاضر اولویت ما فرآیند رتبه‌بندی است و بعد از این فرآیند بررسی اعتراضات را داریم و بعد از بررسی اعتراضات از دانش و چالش‌هایی که به دست می‌آید، اصلاح آئین‌نامه را خواهیم داشت.

وی درباره برنامه وزارتخانه متبوعش در خصوص معلمان حق‌التدریسی و وظیفه عنوان کرد: تابع قانون هستیم.

سامانه رتبه بندی معلمان ۱۴۰۱ rtb medu ir

آدرس جدید سامانه رتبه بندی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ،my.medu.ir است. نشانی جدید سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان my.medu.ir بوده و فعالیت سامانه «رتبه‌ بندی معلمان» با نظارت وزارت آموزش و پرورش می باشد. در این مقاله لینک ورود به سامانه جدید رتبه بندی معلمان و نومعلمان و راهنمای نحوه بارگذاری مدارک را در اختیار معلمان کل مدارس کشور قرار داده ایم.

my.medu.ir | آدرس جدید سامانه رتبه بندی معلمان 

my.medu.ir آدرس جدید سامانه رتبه بندی معلمان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است. سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: این سامانه زیر ساخت مناسب برای ورود کاربران در سراسر کشور را دارد.

my medu.ir– اطلاعیه سامانه رتبه بندی معلمان

  my medu.ir سامانه رتبه بندی معلمان است. آدرس جدید سامانه رتبه بندی و نحوه بارگذاری مدارک به اطلاع فرهنگیان گرامی در سراسر کشور می رسد.

رییس دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش:تنها آدرس سامانه بارگذاری مدارک رتبه بندی my.medu.ir است و آدرسی که پیش از این اعلام شده بو یعنی RTB.medu.ir آی پی تستی سامانه بود که در دسترس قرار گرفته بود.

▫️ همکاران می‌توانند با نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه رتبه بندی که داشتند، وارد شوند گفت: اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشند، دو قابلیت برای بازیابی رمز عبور پیش، بینی شده است.

توجه:

دیدگاه خود را ارسال کنید