اخبار هواشناسی | اخبار هواشناسی کشور

اخبار هواشناسی امروز 13 خرداد | 4 استان آماده باش درآمدند

اخبار هواشناسی امروز 13 خرداد | 4 استان آماده باش درآمدند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

اخبار هواشناسی آخر هفته کشور رو به بارش شدید باران قرار دارد و مردم حتما از رودخانه ها فاصله بگیرند.  اخبار هواشناسی توصیه کرده مردم حتما نکات ایمنی را رعایت کند تا این سامانه بارشی خسارت جانی و مالی نداشته باشد.  اخبار هواشناسی احتمال طغیان روخانه ها را نیز داده است. اخبار هواشناسی را حتما دنبال کنید. اخبار هواشناسی روز های آینده را در ادامه می‌خوانید.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر از صدور هشدار سازمان هواشناسی برای ۴ استان و آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در این استان‌ها خبر داد.

به نقل از مهر، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر از صدور هشدار سازمان هواشناسی برای ۴ استان و آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در این استان‌ها خبر داد.

بابک محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور گفت: سازمان هواشناسی هشدار سطح نارنجی مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و وزش شدید باد در جنوب شرق فارس، مناطق مرکزی و ارتفاعات کرمان، شمال و غرب هرمزگان و شمال خراسان رضوی، صادر کرده است. 

وی ادامه داد: بنا بر این هشدار، امدادگران و نجاتگران در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی افزود: از هم‌وطنان درخواست داریم از تردد بی‌مورد در جاده‌های پرخطر و ارتفاعات خودداری کنند و در صورت لزوم رانندگی، به همراه داشتن کیف امدادی، لباس مناسب و خوراکی مورد نیاز را فراموش نکنند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید