حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

حقوق بازنشستگان کاهش می یابد | خبر بد برای بازنشستگان کشوری

حقوق بازنشستگان کاهش می یابد | خبر بد برای بازنشستگان کشوری
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حقوق بازنشستگان مسئله پر چالش همه دولت ها بوده است . مقدار دریافتی حقوق بازنشستگان همیشه موجب نارضایتی قشر عظیمی از بازنشستگان است زیرا بازنشستگان بر این اعتقادند که مبلغ حقو بسیار ناچیز است . تعیین میزان حقوق بازنشستگان در اواخر هر سال با تنش همراه است. طبق نظر کارشناسان حقوق بازنشستگان با فرمول جدید بیشتر می شود.  جزئیات جدید از حقوق بازنشستگان را بخوانید.

 حقوق بازنشستگان

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: مطابق آخرین آمار خرید گندم از کشاورزان داخلی رکورد سال گذشته را رد کرد و رشد بیش از بیست و هفت درصدی داشته است در استان های بوشهر و یزد با رشد حدود ۶برابری خرید گندم را تجربه کردیم. بیش از ۴۵۰ هزار کشاورز گندم های تولیدی خودشان را تحویل دولت دادند و پیش بینی می شود در این زمینه رکورد شکنی داشته باشیم.

سخنگوی دولت در مورد برنامه های دولت برای تحقق شعار سال گفت: به نظر می‌رسد بهتر باشد برخی از نتایج اقدامات دولت گفته شود براساس آخرین گزارشات استمرار روند نزولی نرخ رشد تورم در کشور را شاهد بودیم که تیرماه در مقایسه با ماه قبل کاهش داشته است و نرخ تورم‌ نقطه به نقطه به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است.

دولت اجازه نمی‌دهد هیچ تعرضی به حقوق بازنشستگان صورت بگیرد

بهادری جهرمی در مورد حقوق بازنشستگان گفت: شخص رئیس جمهور به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگان بسیار حساس است و در جلسه‌ای گفتند هزینه های یک فرد بازنشسته از یک کارمند شاغل بیشتر و علاوه بر خرج اولاد، خرج فرزندان را نیز به عهده دارد.

وی تاکید کرد: دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته ها نیست و اگر برداشتی اینچنین از لایحه برنامه هفتم توسعه شده صحیح نیست.

بهادری‌جهرمی یادآور شد: من اطمینان می دهم دولت اجازه نمی دهد هیچ گونه تعرضی به حقوق بازنشستگان عزیز ما صورت بگیرد.

وی گفت: دولت به دنبال تأمین و پرداخت حقوق پایدار و متناسب بازنشستگان است؛ در عین حال تلاش خود را برای اصلاح وضعیت ناترازی صندوق های بازنشستگی به کار خواهیم بست تا شاهد تعادل منابع و مصارف در صندوق ها و ثبات و پایداری در نظام بیمه اجتماعی کشور و حل مشکلات کلان اقتصادی کشور از طریق خاموش کردن موتورهای خلق تورم و نقدینگی باشیم.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید