عجیب ترین دلیل طلاق در دنیا | کیک مالیدن روی صورت هم شد دلیل؟

یک زن فاش کرد که درست یک روز بعد از ازدواج با همسرش تقاضای طلاق داده است.

عجیب ترین دلیل طلاق در دنیا | کیک مالیدن روی صورت هم شد دلیل؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

این تازه عروس گفت: نمی‌تواند به زندگی‌ با داماد ادامه دهد چون او در مراسم عروسی‌شان، خط قرمز او را رد کرده و در مراسم عروسی کیک به صورتش نمالده است.

زن توضیح داد: «درست پیش از کریسمس ازدواج کردم و امیدوارم تا پایان ژانویه بتوانم طلاق بگیرم و ازدواجم را باطل کنم.»

او در این پست اعتراف کرد که از ابتدا علاقه‌ای به ازدواج نداشت اما زمانی که نامزد آن‌زمانش در سال 2020 از او خواستگاری کرد، به او بله گفت.

به گفته عروس، در حالی که کارهای مقدماتی عروسی برای آن روز بزرگ را تقسیم می‌کردند، به‌وضوح برای او توضیح داد که این موضوع جای بحث ندارد.

او گفت: «تنها قانون سفت و سخت من این بود که او در مهمانی کیک به صورتم نمالد.»

و ادامه داد: «چون مرد معقولی است و مرا به‌خوبی می‌شناسد، این کار را نکرد. در عوض، پشت سرم را گرفت و سرم را داخل کیک فرو برد.»

او در این ستون ادامه داد که به نظرش داماد پیش‌ از آنکه سر او را توی کیک فرو کند، به این موضوع فکر کرده بود، چون بعد از خراب شدن کیک، کاپ‌کیک‌هایی آماده بودند.

عروس گفت: «من رفتم. روز بعد به او گفتم همه‌چیز تمام شد. پای حرفم ایستاده‌ام.» اما گفت که همه با این تصمیم او موافق نیستند و دوستان و خانواده‌اش او را تشویق کرده‌اند که به همسرش «فرصت دیگری» بدهد و به او گفته‌اند به دلیل اینکه فوبیای مکان‌های بسته (تنگناهراسی) دارد، «بیش از حد واکنش نشان می‌دهد».

او توضیح داد: «بعد از حادثه رانندگی که سال‌ها پیش برایم اتفاق افتاد، به‌شدت از جای تنگ می‌ترسم و از اینکه من را داخل کیک هل داد و آنجا ماندم خیلی وحشت کردم. آنقدر همه با هم متحد شده‌اند و مطمئن‌اند من اشتباه می‌کنم که نمی‌دانم حق با آن‌ها است یا نه.»

او به عنوان سوال آخر با این پرسش از پرودنس که آیا باید تا فوریه به همسرش فرصت بدهد یا نه، پستش را به پایان برد. با این حال، نظر پرودنس با حرف نزدیکان عروس یکی نبود، چون شیرین‌کاری داماد را [به‌منزله] هشدار می‌دانست.

در عوض، زن تشویق شد که به احساساتش توجه کند؛ چون این او است که در آن رابطه قرار دارد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید