دستگیری سارقان طلا که مسلحانه سرقت کردند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها که در 2 استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه بیش از ۱۵ کیلو طلا کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری سارقان طلا که مسلحانه سرقت کردند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی در اصفهان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها و همدستش که در دو استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه طلاجات کرده بودند در حال برنامه‌ریزی برای سرقت مسلحانه دیگری در یکی از شهرستان‌های استان مخفی شده‌اند.

 

وی گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد سر باند اصلی سارقان در سال ۹۷ حدود ۱۱ کیلو طلا را در ۲ سرقت مسلحانه در استان خوزستان سرقت کرده که منجر به قتل طلافروش نیز شده بود و همچنین در یک سرقت مسلحانه دیگر در استان قم در سال ۱۴۰۰ حدود ۴ و نیم کیلو طلا را سرقت و از محل متواری شده‌اند.

علینقیان‌پور افزود:اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت و سرانجام محل اختفای سرباند اصلی و دیگر همدستش در یکی از محلات شهرستان فلاورجان شناسایی و تحت کنترل نامحسوس و رصد مستمر اطلاعاتی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت متهم اصلی و همدستش که در حال برنامه‌ریزی برای یک سرقت مسلحانه دیگری بودند قبل از هر گونه اقدامی در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی و کاملا پیچیده پلیسی دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ ها تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید