سهام عدالت | سود سهام عدالت

سهامداران حواسشان را جمع کنند | هشدار برای کلاهبرداری سهام عدالت

سهامداران حواسشان را جمع کنند | هشدار برای کلاهبرداری سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

واریز سهام عدالت به زودی انجام می شود. سهام عدالت مبلغ چندانی نیست. سهام عدالت برای سهامداران حائز اهمیت است. سهام عدالت بنا به ارزش معاملات مربوطه تعیین می شود. جزئیات جدید سود سهام عدالت را بخوانید.

سهام عدالت

رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که از طریق فیشینگ اقدام به هشت فقره کلاهبرداری به ارزش دو میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا؛سرهنگ رسول جلیلیان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری اینترنتی به پلیس فتای استان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب یکی از شهروندان، بررسی تخصصی ماموران پلیس فتا در این خصوص آغاز شد.

او افزود: پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد که مالباخته از طریق پیام رسان واتساپ وارد یک لینک آلوده مربوط به ثبت نام سهام عدالت شده و بدافزاری بر روی گوشی تلفن همراه وی نصب و اطلاعات بانکی این شخص افشا شده است.

رئیس پلیس فتای استان البرز افزود: بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی در خصوص شناسایی متهم پرونده آغاز و در یک مدت زمان کوتاه مخفیگاه کلاهبردار اینترنتی در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این شخص دستگیر شد.

او گفت: تاکنون هشت نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی و تلاش برای کشف کلاهبرداری‌های اینترنتی احتمالی ادامه دارد.

جلیلیان در پایان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط متهم تاکنون دو میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: به کاربران اینترنتی نیز توصیه می‌کنیم تا از ورود به لینک‌های ارسالی از سوی اشخاص ناشناس جدا پرهیز کنند.

هشدار نسبت به کلاهبرداری از مددجویان سهام عدالت

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این برخی سودجویان با ارسال لینک های تقلبی بین پنج تا ۱۰۰ میلیون تومان از سهامداران کلاهبرداری کردند، گفت: آخرین حربه سودجویان این بود که سعی کردند از طریق حک کردن شماره تلفن برخی مدیران سهام عدالت و با ارسال لینک هایی در فضای مجازی برای مشمولان اقدام به کلاهبرداری کنند که شناسایی شدند.

وی با بیان این که در حال حاضر هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت نداریم، از مردم خواست تا به لینک های کلاهبرداری توجه نکنند و در دام آنان نیفتند.

رئیس اتحادیه سهام عدالت کشور درباره واریز سود سهام عدالت اظهار داشت: هنوز مجامع شرکت های سرمایه پذیر باقی مانده است و در حال حاضر واریزی در این بخش نداریم.

توکلی با بیان این که سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد باید تحت پوشش قرار گیرند، گفت: عضویت این افراد در دست اقدام است.

وی با اظهار این که هنوز برخی شرکت های بورسی به سهام عدالت واگذار نشدند، با واگذاری آن ثبت نام از متقاضیان جدید صورت می کیرد.

رئیس اتحادیه سهام عدالت کشور از واگذاری و اختصاص دو درصد از سهام سه بانک برای عضویت و تحت پوشش قرارگرفتن ۳.۵ میلیون مددجویان خبر داد.

دیدگاه خود را ارسال کنید