قیمت بنزین | اخبار قیمت بنزین

قیمت بنزین دوباره گران می شود؟ | برنامه دولت برای گرانی بنزین چیست؟

قیمت بنزین دوباره گران می شود؟ | برنامه دولت برای گرانی بنزین چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

افزایش قیمت بنزین، موضوعی است که بارها مطرح شده است. بنزین یک کالای استراتژیک و مهم برای جامعه است، هر بار عده‌ای با هدف تشویش اذهان و روحیه جامعه، اخبار کذبی در مورد افزایش قیمت بنزین مطرح می‌کنند؛ که نه در دولت و نه در مجلس شورای اسلامی هیچ مصوبه ای در خصوص افزایش قیمت بنزین در دست بررسی نیست. حتی بارها مقامات کشور اعلام کرده‌اند که قیمت بنزین در سال‌جاری یعنی سال ۱۴۰۱ تغییری نخواهد داشت. در ادامه آخرین خبر از افزایش قیمت بنزین را بخوانید.

قیمت بنزین

حجت الاسلام والمسلمین ذالنوری، نماینده مردم قم و نائب رییس در مجلس شورای اسلامی در روز خبرنگار و در دیدار با مدیران رسانه قم در ارتباط با طرح عفاف حجاب در مجلس گفت: حجاب مسئله قانونی و رعایت آن هم قانونی است و عدم رعایت این مسئله در قانون هم، جرم انگاری تلقی شده و برای آن دو ماه زندان، جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق در نظرگرفته شده است. در این رابطه هم نظراتی مطرح است، ولی آنچه مشخص این است مشکلات کشف حجاب محصول بی مسئولیتی۲۶ دستگاه است. دستگاه ها در ارتباط با عفاف و حجاب وظایف شان را انجام ندادند.

وی در ارتباط با بحث گرانی بنزین گفت: سیاست نظام عدم گرانی بنزین است. با این که الان دولت هم گرفتار کسر بودجه معلوم و پنهان است ولی در شرایط فعلی به دنبال گرانی بنزین نیستیم. جامعه توان آن را ندارد و بهترین راه آن هم، مدیریت مصرف بنزین به‌ شکل های چون ساخت بزرگ راه ها است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید بتوانیم خلق افزوده در پالایشگاه داشته باشیم. مدیریت و حکمرانی درست مسئله مهم در بحث بنزین است که باید انجام داد.

وی در ارتباط با گرانی نان افزود: در بحث نان هم باید همه مسائل در ارتباط با نان همچون اجاره مغازه، هزینه کارگر و… در نظر گرفت. لذا دولت باید به این مسئله کمک کند. مجلس در این رابطه به دولت فشار آورده و مجلس معتقد نباید نان گران شود و در عین حال هم به نانوا فشار بیاید. در این رابطه پیشنهاد شد، دولت قیمت آرد را آزاد و سوبسیت دهد، تا به نوعی شاهد رفع این مشکل باشیم.

و نائب رییس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که همواره تلاش ما خدمت رسانی به مردم بوده و این خدمت رسانی حضوری حتی بعضا در روزهای تعطیلی هم ادامه داشته است، افزود: ملاقات های حضوری در دفتر، هفته یک بار ملاقات انجام می شود.

وی بیان داشت: امروز مردم از گفتار درمانی خسته شده اند. مردم دنبال عمل مسئولین هستند. با حرف کار پیش نمی رود. وقت و زمان محدود و پیامک ها زیاد، بعضا فحش و توهین های عجیب همرا با پیامک های عجیب به ما در مورد فلان مسئله به ما ارسال می شود.

حاکمیت وظیفه خودش را نسبت به عفاف و حجاز مشخص کند

در ادامه هم احمد امرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار جداگانه با مدیران رسانه این استان و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به طرح عفاف و حجاب و مباحث پیرامون عفاف و حجاب گفت: در عفاف و حجاب دچار پارادوکس شدیم و باید این مسئله نوعی رفع شود. حاکمیت باید وظیفه خودش نسبت به عفاف و حجاز مشخص کند و لذا وقتی حاکمیت رسالت خودش انجام ندهد، از سوی تردید در تصمیم گیریها باشد، نتیجه آن این می شود که مشکلات کشف حجاب را باید مردم تحمل کنند وهر روز شاهد اتفاقاتی در این رابطه در خیابانها باشیم.

وی در ادامه مهمترین دغدغه مسئولین را رفع مشکل مردم دانسته و خبرنگاران را مدافعان مردم برای رفع هم مشکلات جامعه در حوزه های مختلف اقتصادی عنوان کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید