دلیل مرگ مشکوک همسر هنرمند کشورمان چه بود؟ | دلیل مرگ خانوم سعیدی لو رفت؟

عکسی از ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی در فضای مجازی منتشر شده است که شایعاتی در پی داشته و گویا در دعوایی با همسرش سرش به مبل خورده و دچار ضربه مغزی شده است این خبر تاکنون توسط بیژن مرتضوی تائید نشده است.

دلیل مرگ مشکوک همسر هنرمند کشورمان چه بود؟ | دلیل مرگ خانوم سعیدی لو رفت؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

همسر اول و دوم بیژن مرتضوی

او در سال‌ها پیش ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر می‌باشد.این چهره تاکنون بر اساس خبرهای برخی رسانه ها دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش اطلاعی در دست نیست ، اما گفته شده است که از همسر اولش یک پسر به نام پژمان دارد و این خبر تایید شده است.

او به دلیل نامعلومی از همسر اولش جدا شده و با خانمی  جوان به نام ستاره سعیدی ازدواج کرده. ستاره سعیدی به عنوان مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی فعالیت داشته و در رشته مدیریت تحصیل کرده است.جمعی از کاربران، اما همچنان درباره کم سن بودن همسر بیژن مرتضوی و اختلاف سنی آنان تبادل‌نظر می‌کنند و عقیده دارند بسیاری از مردان ایرانی تمایل به داشتن همسری بسیار جوان دارند و بیژن مرتضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بعضی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کرده‌اند که با حرکت این خواننده، برای آنان نیز جای نگرانی نیست و همسر آنان ۱۰ سال دیگر تازه به دنیا خواهد آمد.

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی کیست؟

مدل ایرانیان است بوده که در 31 شهریور 1362 در شهر لس آنجلس متولد شده است همسر جوان بیژن مرتضوی خواننده نوازنده سرشناس ایرانی می باشد که در آمریکا زندگی می کند.

این دختر جوان به عنوان معاون مدیر کل و مدیر امور مالی فعالیت داشته و در رشته مدیریت تحصیل کرده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید