بازار بورس | بازار بورس ایران

عرضه اولیه جدید در راه بازار بورس | بمب انفجار این عرضه اولیه پرطرفدار به شمارش افتاد

زمان معارفه آنلاین شرکت ۵۰ میلیارد تومانی پرتو بار فرابر خلیج فارس مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

عرضه اولیه جدید در راه بازار بورس | بمب انفجار این عرضه اولیه پرطرفدار به شمارش افتاد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بازار بورس مکانی است که در آن خرید و فروش انجام می‌شود. این بازار بورس می‌تواند یک مکان فیزیکی یا در بستری مانند اینترنت باشد. در بازار بورس دارایی‌های فیزیکی مانند خانه، زمین، خودرو و… هستند. در طرف مقابل، دارایی‌های غیرفیزیکی اسنادی مانند سهام، حق تقدم سهام، گواهی و اوراق مشارکت را در بازار بورس بر می‌گیرند. در ادامه با اخبار بازار بورس آشنا می شوید.

به نقل از واحد مشاوره عرضه و پذیرش کارگزاری بانک آینده و بر اساس اطلاعیه شماره ۵۶۳۵/الف/۰۲ شرکت فرابورس به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۲۹، جلسه معارفه شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد «معاملاتی حپرتو ۱» راس ساعت ۱۰:۳۰ روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۳ و ۴ مهر ماه، از طریق تلویزیون اینترنتی واچار به نشانی www.wachartv.com به صورت زنده پخش خواهد شد. لازم به یادآوری است که نماد این شرکت پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و نود و پنجمین نماد معاملاتی و یکصد و هشتاد و هشتمین شرکت پس از صدور اطلاعیه شرکت فرابورس به شماره ۴۳۰۹/پ/۰۱ مورخ ۱۴۰۲/۱/۹در بازار دوم فرابورس درج شده است. این شرکت در گروه «حمل‌ونقل، انبارداری و ارتباطات»، زیرگروه «حمل‌و‌نقل از طریق خطوط راه‌آهن» و با کد «۶۰۱۰» طبقه‌بندی شده است.

تاریخ

موضوع

ارائه دهنده

زمان‌بندی

دوشنبه مورخ

۱۴۰۲/۷/۳ 

امید نامه شرکت

ناشر

۳۵ دقیقه

گزارش ارزش‌گذاری

متعهد خرید

۳۰ دقیقه

پاسخ به سوالات مربوط به گزارش ارزش‌گذاری

متعهد خرید

۱۰ دقیقه

سه‌شنبه مورخ

۱۴۰۲/۷/۴

راهبردهای سهامدار عمده در خصوص کنترل شرکت

متعهد عرضه

۲۰ دقیقه

بازارگردانی

بازارگردان

۱۵ دقیقه

پاسخ به سوالات مربوط به گزارش ارزش‌گذاری

متعهد خرید

۱۵ دقیقه

پاسخ به سایر سوالات

مشاور عرضه

۱۰ دقیقه

در اطلاعیه شرکت فرابورس ایران درخصوص جلسات معارفه مربوط به سهام شرکت

متقاضیان محترم می‌توانند تا ساعت ۱۶:۰۰روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ سوالات خود را از طریق تارنمای مختص عرضه‌های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس ایران به نشانی https://www.ifb.ir/datareporter/IPOStatus.aspx ارسال نمایند.

بار فرابر خلیج فارس آمده است که مراحل اجرایی جلسه معارفه به شرح ذیل می‌باشد:

 «شرکت پرتوبار فرابر خلیج فارس(سهامی عام)» در تاریخ ۱۳۹۱/۷/۲۳ با نام شرکت «پرتو انرژی ‌خلیج‌فارس» به‌صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شد و طی شماره ۴۳۰۴۳۳ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. نام آن در تاریخ ۱۳۹۷/۲/۲۵ به «پرتو بار فرابرخلیج فارس» تغییر یافت و همچنین در تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۴ و مجوز شماره ۱۰۲۵۴۵/۱۲۲ مورخ ۱۴۰۱/۱/۲۹ سازمان بورس و اوراق بهادار نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید. فعالیت شرکت در زمینه خدمات عمومی و تخصصی حمل‌و‌نقل ریلی و ترکیبی اعم از راهبری، نظارت، سیر و حرکت، تخلیه و بارگیری، مدیریت و بهره‌برداری از زیرساخت‌ها (شامل خط و سازه‌های فنی، ابنیه، ناوگان، ایستگاه و علائم و ارتباطات) و خدمات مرتبط با پایانه‌های تخلیه و بارگیری در داخل و خارج از کشور است.

نام این شرکت بنا به مصوبه ۱۴۰۰/۷/۲۷ هیئت پذیرش فرابورس ایران، در بازار دوم فرابورس ایران پذیرفته شد و پس از ارائه تعهدات لازم در خصوص موارد مشخص شده در مصوبه مذکور، از تاریخ ۱۴۰۲/۱/۸ به‌عنوان شرکت پذیرفته‌شده در گروه «حمل‌ونقل، انبارداری و ارتباطات» و «زیرگروه حمل‌و‌نقل از طریق خطوط راه‌آهن» و نماد «حپرتو» در فهرست بازار دوم فرابورس ایران درج شده است.

حال که شرکت کارگزاری بانک آینده در قامت مشاور عرضه و پذیرش،  فرآیند عرضه شرکت پرتوبار فرابر خلیج فارس را به ایستگاه پایانی خود رسانده و برگ دیگری از افتخارات را به کارنامه درخشان خود افزوده است؛ با توان و انگیزه مضاعف، ناشی از تجارب موفق گذشته در حال تلاش برای دستیابی به سهم بیشتری از فضای تامین مالی کسب و کارها از طریق بازار سرمایه است. به همین منظور از کلیه فعالان صنایع جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در بازار سرمایه استقبال می‌نماید.

دیدگاه خود را ارسال کنید