یارانه نقدی | حواشی یارانه نقدی

یارانه نقدی جدید برای این دهک ها | یارانه نقدی کدام افراد افزایش می یابد؟

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی از افزایش کمک دولت به سه دهک اول خبر داد و گفت در صورتی که دهک های اول تا سوم ۲۰۰ هزار تومان در طرح کالابرگ الکترونیک خرید کنند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار یارانه‌ای دریافت می کنند.

یارانه نقدی جدید برای این دهک ها | یارانه نقدی کدام افراد افزایش می یابد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

یارانه نقدی به زودی حذف می شود. یارانه نقدی شامل همه افراد نمی شود. یارانه نقدی مبلغ چندانی نداشت. یارانه نقدی با چالش زیادی همراه بود. جزئیات حذف یارانه نقدی را بخوانید.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی از افزایش کمک دولت به سه دهک اول خبر داد و گفت در صورتی که دهک های اول تا سوم ۲۰۰ هزار تومان در طرح کالابرگ الکترونیک خرید کنند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار یارانه‌ای دریافت می کنند.

یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار 20 مهرماه قابل برداشت است واریز شد .یارانه مهرماه چه تغییراتی کرده است واریز یارانه نقدی جدید شامل کدام سرپرستان خانوار یارانه بگیران می شود؟

یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله ۱۵۲ مربوط به مهر ماه ۱۴۰۲ پنجشنبه ۲۰ مهر ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه نقدی در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز ۲۰ مهر ماه قابل برداشت است.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

در صورتیکه سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت نموده اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

 واریز یارانه نقدی 300 و 600 هزارتومانی برای خانوارها از ساعاتی دیگر

سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و دهک‌های چهارم تا نهم قرار مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر یارانه نقدی مرداد ۱۴۰۲ را دریافت خواهند کرد.

یارانه نقدی 600 هزار تومانی برای چه کسانی است؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در مردادماه خبر داد. بر این اساس اگر خانوارها ۵۰ درصد مبلغ یارانه مرداد ۱۴۰۲ (۴۰۰ هزار تومان) خود را که معادل ۲۰۰ هزار تومان می‌شود صرف خرید کالابرگ کنند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار اضافه به ازای هر عضو خانواده در حساب سرپرست خانوار شارژ می‌شود و کل یارانه کمک معیشتی هر فرد به ۵۲۰ هزار تومان در ماه افزایش خواهد یافت.سلام نو

نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیکی

شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه)، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است. برای مشاهده جدول کالاهای اساسی می توانید به برنامه کاربردی "شما" (فارا) یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه کنید.

در این مرحله فقط خانوارهای دهک‌های اول تا سوم و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی می‌توانند از افزایش اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی بهره‌مند شوند. چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

سایت ثبت‌ نام یارانه جاماندگان

ثبت‌ نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا ماندند یا متقاضیان جدید یارانه نقدی هستند نیز همچنان ادامه دارد. این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌ نام یارانه جاماندگان به آدرس https://my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند.

اختصاص یارانه‌های ویژه به دهک‌های پایین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: کسری بودجه اثرات منفی فراوانی بر شاخص های اقتصادی می‌گذارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین اظهار کرد: به خاطر فروش نفت که درسال گذشته افزایش داشت و اجازاتی که مقام معظم رهبری برای برداشت از صندوق و توسعه دادند، در حوزه عمرانی دولت فعالیت‌های خوبی اتجام دادند.

وی افزود: دولت و مجلس سعی می‌کنند تورم در کالاهای اساسی کاهش داشته باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید