وام بازنشستگان 20 میلیون تومنی بدون نیاز به ضامن | وام بازنشستگان ویژه تامین اجتماعی فقط با فیش حقوقی!

وام بازنشستگان 20 میلیون تومنی بدون نیاز به ضامن | وام بازنشستگان ویژه تامین اجتماعی فقط با فیش حقوقی!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام بازنشستگان پرداخت می شود. وام بازنشستگان دارای شرایط خاصی است. وام بازنشستگان تنها به برخی از افراد واجد شرایط پرداخت می شود. وام بازنشستگان در برخی از بانک ها پرداخت می شود. جزئیات جدید وام بازنشستگان را بخوانیم.

وام بازنشستگان

آخرین مهلت ثبت‌نام برای وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در آبان ماه  اعلام شد. نام از تاریخ ۲۰تا ۳۰ آبان ماه سال جاری صرفا از طریق کانون‌های بازنشستگی و سامانه غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir و از منوی مستمری بگیران انجام خواهد شد.

ثبت نام وام نیاز به هیچگونه پیگیری حضوری نداشته و در صورت تایید، مراتب آن از طریق پیامک سازمان تأمین اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

سهمیه وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان محدود است و به همین دلیل، دریافت آن منوط به شرایطی است از جمله دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی ۱۵۰ میلیون ریال، دارای سن ۵۰ تا ۷۸سال، عدم مسدودی حساب و استفاده نکردن از تسهیلات بانکی در سه سال گذشته. بازنشستگان کارگری به این شرایط به خصوص محدوده سنی و سقف مستمری انتقاد دارند.

وام بازنشستگان

سید هاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان از اقدامات سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود که از سال گذشته ۳۵ هزار نفر متقاضی وام قرض‌الحسنه باقی مانده‌اند.

وی افزود: طی چند روز گذشته وام این افراد در فرآیند پرداخت قرار گرفته است و برای سال ۱۴۰۲ نیز فرآیند پرداخت وام طی روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

موسوی در ارتباط با افزایش مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پیشنهاد افزایش مبلغ وام در سال جاری نیز به هیئت مدیره و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه داده شده و در صورت تصویب مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان در سال گذشته ۱۲ میلیون تومان بود که پیشنهاد شده است که این وام به ۲۰ میلیون تومان افزایش یابد.

دیدگاه خود را ارسال کنید