سوپرایز پاییزی بانک ملی حسابی شاهکار کرد | وام 200 میلیونی بانک ملی بدون نیاز به ضامن به مناسب ولادت پیامبر!!

سوپرایز پاییزی بانک ملی حسابی شاهکار کرد | وام 200 میلیونی بانک ملی بدون نیاز به ضامن به مناسب ولادت پیامبر!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بانک ملی طرحی تحت عنوان مهربانی ملی را ارائه کرده که بر اساس آن به متقاضیان وام تا سقف 300 میلیون پرداخت می کند.

در طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

در طرح مهربانی ملی هر یک از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه(اشخاص حقیقی و حقوقی)  به صورت حضوری و غیر حضوری (در سامانه بام) و ارائه یک ضامن،  وام خود را دریافت کنند.

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا 12  ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را با کارمزد 4 درصد و با  بازپرداخت 6 تا 60 ماه را  دارند.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب - افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

وام بدون  ضامن

وام فوری 300 میلیونی بانک صادرات با دو ماه سپرده

شرایط دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در قالب طرح سنا بانک صادرات ایران ویژه کسب و کارها اعلام شد.اشخاص حقوقی و حقیقی صاحب کسب و کار می‌توانند در قالب طرح سنا و با 2 تا10 ماه سپرده‌گذاری، تا سقف 50 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

وام فوری برای کسب و کارها با طرح سنا بانک صادرات ایران

صاحبان کسب و کار می‌توانند با طرح سنا بانک صادرات ایران، حداکثر 200درصد میانگین معدل موجودی خود را با نرخ 15 تا 23 درصد تسهیلات بگیرند.حداقل مبلغ تسهیلات این طرح  100 میلیون ریال و حداکثر 50 میلیارد ریال، با دوره بازپرداخت 3 تا 18 ماه (ماهانه- یکجا سررسید) در نظر گرفته شده است. حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات در قالب طرح سنا 100 میلیون ریال است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک صادرات ایران مراجعه کنید.

وام فوری / تسهیلات طرح سنا ویژه مشتریان عادی

اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با 2 ماه سپرده‌گذاری تا سقف 300 میلیون تومان با نرخ‌های ترجیحی از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

وام فوری

بانک صادرات ایران با هدف ارائه خدمات متنوع و مناسب و پاسخگویی به نیازهای تسهیلات خرد، طرح تسهیلاتی سنا را معرفی کرد که بر مبنای آن اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت در این بانک می‌توانند با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه به میزان حداکثر 100 درصد معدل موجودی، حداکثر تا سه میلیارد ریال با نرخ سود 15 تا 23 درصد در قالب این طرح تسهیلات بگیرند.

حداقل تسهیلات در قالب این طرح 100 میلیون ریال و حداکثر سه میلیارد ریال با دوره بازپرداخت 18 تا 60 ماهه در نظر گرفته شده است.

اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات پرسنل خود نیز می‌تواند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند./ تسنیم

وام فوری ارزان 150 میلیونی برای این افراد

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مصوبه بانک مرکزی اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری با افزایش 33 درصدی به 4 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

محمود کریمی بیرانوند در ارتباط زنده با خبر شبانگاهی سیما اظهار داشت: اعتبار تسهیلات تکلیفی برای مشاغل خانگی که در سال گذشته 3 هزار میلیارد تومان بود امسال در رایزنی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مصوبه بانک مرکزی این اعتبارات با افزایش 33 درصدی به 4 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وام فوری

وی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی تکلیفی بوده و به نرخ 4 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گفته معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سقف تسهیلات فردی مشاغل خانگی 150 میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان تا سقف 1.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

تسهیلات تکلیفی برای مشاغل خانگی در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی و عمدتاً روستایی با نرخ‌های 4 درصد، 6 درصد و 10 درصد و تا سقف 150 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

همچنین امسال قرار است صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها تشکیل شود که حداقل هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های استان اختصاص می‌یابد.

دیدگاه خود را ارسال کنید