یارانه یلدایی چیست؟ | مژدگانی یلدایی دولت تا سقف 1 تا 2 میلیون برای هر خانواده 4 نفره!

یارانه یلدایی چیست؟ | مژدگانی یلدایی دولت تا سقف 1 تا 2 میلیون برای هر خانواده 4 نفره!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

یارانه یلدا کی واریز می شود ؟

اطلاعیه شماره 27 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله ۱۵4 ( آذر ماه 1402) از ساعت 12 بامداد روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه قابل برداشت است.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۴ مربوط به آذر ماه ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه قابل برداشت است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در این اطلاعیه آمده است:

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۴ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه قابل برداشت است.

آیا یارانه آذر نقدی است؟ با توجه به اطلاعات فوق، در مورد یارانه آذر ۱۴۰۲، اگر سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، این یارانه به صورت نقدی برای آن‌ها قابل برداشت است. در صورت استفاده از کالابرگ الکترونیکی، مبلغ کامل یارانه از حساب سرپرست کسر شده و باقی‌مانده به حساب ایشان واریز می‌شود.

یارانه نقدی

یارانه یک میلیونی کی واریز می شود؟

معاون رفاه وزیر کار گفت: طرح امنیت غذایی کودکان برای افزایش ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی یارانه ۱۲۰ هزار خانوار آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، دولت سیزدهم در تازه‌ترین اقدام خود در راستای تحقق طرح راهبردی امنیت غذایی، افزایش رفاه زندگی مردم و به ویژه دهک‌های کم‌درآمد جامعه، طرحی را به مرحله اجرا رسانده است.

به واسطه این طرح به خانوارهای دهک‌های یک تا هفت که نمودارهای رشد کودکان آن‌ها دچار اختلال است، ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اعتبار بیشتر برای خرید اقلام غذایی تعلق می‌گیرد.

در این طرح، بیش از ۱۲۰ هزار خانوار توسط وزارت بهداشت شناسایی و به وزارت تعاون معرفی شده‌اند تا در دایره مشمولین این طرح قرار بگیرند. به ازای هر بچه دارای مشکل در رشد در دهک‌های یک تا پنج، یک میلیون تومان و برای دهک شش و هفت، ۶۰۰ هزار تومان به مبلغ کالابرگ الکترونیک‌شان افزوده خواهد شد.

واریز یارانه 1 میلیونی شب یلدا برای این خانوارها

سال 99 و همزمان با اوج کرونا دولت در دو نوبت به مردم وام کرونای یک میلیون تومانی داد که یکی از این دو وام در آذر ماه و نزدیک یلدا به حساب مردم واریز شد.

از آن زمان بسیاری گمان می‌کنند که واریز یارانه یلدایی هر سال ادامه‌دار است و منتظرند که امسال هم یارانه یک میلیونی بگیرند. 

دیدگاه خود را ارسال کنید