اخبار فوری|فوری: این بانک ها وام کارت اعتباری پرداخت می کنند

فوری: این بانک ها وام کارت اعتباری پرداخت می کنند

در طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک‌ها کارت‌های اعتباری جای وام‌های نقدی را گرفته و بانک‌ها با اعطا کارت اعتباری وجه تسهیلات را به متقاضی پرداخت می‌کنند. اما کدام بانک‌ها در قالب کارت اعتباری به مشتریان خود وام می‌دهند؟

فوری: این بانک ها وام کارت اعتباری پرداخت می کنند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بانک‌ها در حال حاضر با شرایط عجیبی به متقاضیان خود وام می‌دهند. در بیشتر بانک‌ها برای دریافت وام‌های با مبالغ پایین مشتری باید تا حداکثر دو ضامن کسر از حقوق را به بانک معرفی کند. علاوه بر آن سپرده‌گذاری بلندمدت در بانک جزو شروط اصلی است که بانک بر مبنای آن به متقاضی وام پرداخت می‌کند.

در طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک‌ها کارت‌های اعتباری جای وام‌های نقدی را گرفته و بانک‌ها با اعطا کارت اعتباری وجه تسهیلات را به متقاضی پرداخت می‌کنند. در بیشتر این طرح‌ها متقاضی باید بر اساس ضوابط بانک از فروشگاه‌های تعیین شده خرید کنند و در غیر اینصورت کارت اعتباری قابلیت استفاده ندارد. اما حالا کدام بانک‌ها وام کارت اعتباری می‌دهند؟

 بانک اقتصادنوین

در طرح صبا بانک اقتصادنوین تا سقف ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه به متقاضیان تسهیلات کارت اعتباری اعطا می‌شود.طبق مصوبه بانک مرکزی هم نرخ سود این تسهیلات هم ۱۸ درصد محاسبه می‌شود. در واقع برای دریافت وام ۵۰ میلیونی با بازپرداخت ۲۴ ماهه اقساط ماهانه این وام دو میلیون و ۴۹۶ هزار تومان می‌شود.

بانک پاسارگاد
این بانک در طرح کارت اعتباری ارزان قیمت به متقاضیان خود وام می‌دهد. بر این اساس کلیه مشتریان حقیقی دارای سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری با دسته‌چک و بدون دسته‌چک و نیز سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی نزد بانک، در صورت رعایت شرایط بانک مشمول دریافت این وام می‌شوند.
نحوه محاسبه امتیاز جهت برخورداری از این طرح بدین صورت است که به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان حداقل موجودی روزانه سپرده‌های مشمول طرح مشتریان از زمان ثبت درخواست تا دریافت تسهیلات یک امتیاز دریافت می‌کنند و این امتیازها حداقل تا سه ماه و حداکثر تا یک سال محاسبه می‌شود.
حداقل مبلغ تخصیص یافته به متقاضیان حداقل ۱۰ و حداکثر ۳۰ میلیون تومان است. همچنین نرخ سود این تسهیلات هم با توجه به شرایط درخواستی متقاضی بین ۱۲،۱۵ و ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.

بانک صادرات
وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات در قالب کارت اعتباری است. این کارت تا سقف معینی به مشتری وام می‌دهد و مشتری می‌تواند کالا و خدمات مورد نیاز خود را از  طریق فروشگاه‌هایی که دستگاه کارت‌خوان دارند خریداری کنند. شرایط خاصی برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات وجود ندارد. فقط اگر شرایط بازپرداخت از سمت مشتری وجود داشته باشد به متقاضی این وام تعلق می‌گیرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید