خبر مهم اقتصادی برای این معلمان

گروه‌هایی که مشمول رتبه‌بندی نشده‌اند، از معلمان غیررسمی و حق‌التدریس گرفته تا بازنشستگان، خواستار توجه به وضعیت خود و رفع تبعیض شدند.

خبر مهم اقتصادی برای این معلمان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

خبر خوش برای معلمان رسمی شاغل، پرداخت مابه‌التفاوت رتبه‌بندی از مهرماه سال جاری است؛ مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفته است: این طرح از شش ماهه دوم امسال قابل اجراست و مابه‌التفاوت آن از مهرماه قابل پرداخت است.

گروه‌هایی که مشمول رتبه‌بندی نشده‌اند، از معلمان غیررسمی و حق‌التدریس گرفته تا بازنشستگان، خواستار توجه به وضعیت خود و رفع تبعیض شدند. بازنشستگان فرهنگی می‌گویند باید همسان‌سازی نود درصدی با در نظر گرفتن مزایای رتبه‌بندی اجرایی شود تا حقی از بازنشستگان به خصوص آن‌هایی که در سال جاری یا سال قبل بازنشست شده‌اند، ضایع نشود.

  آیین نامه رتبه‌بندی معلمان در حال تدوین است

در عین حال، خبر خوش برای معلمان رسمی شاغل، پرداخت مابه‌التفاوت رتبه‌بندی از مهرماه سال جاری است؛ مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفته است: آیین نامه رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش با کمک سازمان امور اداری و استخدامی در حال تهیه و تدوین است. ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح در شش ماهه دوم امسال اختصاص یافته است که از شش ماهه دوم امسال قابل اجراست و مابه‌التفاوت آن از مهرماه قابل پرداخت است.

دیدگاه خود را ارسال کنید