پیش بینی بورس| اخبار بورس| پیش بینی بورس فردا

پیش بینی بورس: پیش بینی بورس فردا 16 اسفند 1400| رشد معاملات بورس

یک کارشناس بازار سرمایه می گوید: وضعیت معاملات تغییر کرده و احتمالا تا پایان سال معاملات رشد خوبی داشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بورس امروز رشد ۲۳ هزار و ۸۳۳ واحدی داشت و شاخص به یک سطح یک میلیون و ۳۲۲ هزار واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز در شرایط مناسبی قرار دارد، روندی صعودی بورس ادامه خواهد یافت. به نظر می‌رسد با توجه به اخبار مخابره شده به بازار سرمایه از سوی مجلس و برجام، صنایع همچنان با سودآوری همراه باشند و در مدار صعودی باقی بمانند.

اقبال دوباره سهامداران به بورس

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارسرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: با توجه به رشد شاخص و حجم معاملات امروز، فردا بازار صعودی و خوبی خواهیم داشت.

وی توضیح می‌دهد: حجم معاملات خرد به بیش از چهار هزار میلیارد تومان رسید. اگر این روند طی روزهای آینده ادامه‌دار باشد می‌توان وضعیت خوبی تا پایان سال برای بورس متصور بود.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه می‌دهد: هر ساله بورس در اسفند ماه به صورت سنتی با افزایش عرضه‌ها روبه‌رو می‌شد و اسفند ماهی سخت برای کسب سود بود. اما امسال وضعیت معاملات تغییر کرده و احتمالا تا پایان سال معاملات رشد خوبی داشته باشد.

حق‌شناس اظهار می‌کند: پایان سال مالی بسیاری و تسویه برخی از شرکت‌ها اسفند ماه است. پس افزایش عرضه توسط حقوقی‌ها طبیعی است و شاخص افت چندانی را تجربه نمی‌کند.

این کارشناس بازار سرمایه در نهایت تاکید می‌کند: تا امروز بورس اسفند ماه خوبی را پشت سر گذاشته است. بر همین اساس انتظار می‌رود وضعیت تا پایان سال متعادل و صعودی باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید