اخبار حوادث|فوری: گروگانگیری هالیوودی ناکام ماند

فوری: گروگانگیری هالیوودی ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: اعضای باند ۳ نفره که درخواست ۵۰ میلیارد ریال در قبال آزادی گروگان کرده بودند، دستگیر و راهی زندان شدند.

فوری: گروگانگیری هالیوودی ناکام ماند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان شهر قزوین به کلانتری ۱۳ باهنر، مبنی برمفقودی برادر وی و پاسخگو نبودن به تلفن همراه خود و اینکه هیچ یک از اقوام خبری از او ندارند، بلافاصله پرونده مقدماتی تشکیل و برای بررسی به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

او افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، فرد از طریق یکی از پیام رسان‌های فضای مجازی پیامی مبنی بر تهیه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به فرزند خود ارسال کرده و بیان داشته که مجددا با آن‌ها تماس خواهد گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های دقیق و با استفاده از شگرد‌های پلیسی به ۲ نفر در این خصوص مشکوک شده و در ادامه تحقیقات خود از دست داشتن آن‌ها در آدم ربایی اطمینان پیدا کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه اعضای باند با اطلاع از ورود پلیس برای رسیدگی به پرونده، فرد ربوده شده را در یکی از محلات شهر قزوین رها کرده و قصد بی گناه جلوه دادن خود را داشتند، خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات، عضو دیگر باند شناسایی و هر ۳ نفر آن‌ها در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی راهی زندان شدند.

دیدگاه خود را ارسال کنید