قیمت طلا | قیمت طلا امروز| قیمت طلا امروز 28 آبان 1400

قیمت طلا پرواز کرد | قیمت طلا امروز 26 فروردین 1401

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۱۹۷۵ دلار و ۸۸ سنت رسید. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی روز پنجشنبه با ۰.۴۹ درصد کاهش به ۱۹۷۴ دلار و ۹۰ سنت رسید.

قیمت طلا پرواز کرد | قیمت طلا امروز 26 فروردین 1401
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت طلا و سکه امروز با تغییر همراه شد. قیمت طلا و سکه امروز به ترتیب ارزان و گران شد. قیمت طلا و سکه این روزها به صورت معکوس است. قیمت طلا و سکه به صورت دستوری و تحت تاثیر بازارهای دیگر انتخاب می شود. قیمت طلا و سکه نقش بسزایی در برخی از بازارها دارد. 

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۱۹۷۵ دلار و ۸۸ سنت رسید.

تداوم بحران اوکراین و نگرانی ها از بالا رفتن تورم سبب شد تا قیمت طلا روز پنجشنبه با رشدی اندک در مسیر ثبت رشد هفتگی باقی بماند، اما تقویت دلار و رشد سوددهی اوراق قرضه خزانه داری آمریکا موجب شد تا رشد قیمت فلز زرد محدود شود.

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۱۹۷۵ دلار و ۸۸ سنت رسید. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی روز پنجشنبه با ۰.۴۹ درصد کاهش به ۱۹۷۴ دلار و ۹۰ سنت رسید.

در حالی که بانک های مرکزی جهان در تلاش برای مهار تورم هستند، بانک مرکزی اروپا روز پنجشنبه سیاست کاهش تدریجی اقدامات محرک اقتصادی خود را تداوم بخشید، اقدامی که چندان برای مقابله با تورم فزاینده مناسب ارزیابی نمی شود.

ادوارد مویا تحلیلگر موسسه اوآندا در این باره گفت، اقدام بانک مرکزی اروپا سرمایه گذاران را غافلگیر کرد و این موجب تقویت ارزش دلار شد. بنابراین رشد قیمت طلا تا حدودی تضعیف شد.

شاخص ارزش دلار دیروز با نیم درصد افزایش مواجه بود و موجب گرانتر شدن طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند. سوددهی اوراق قرضه ده ساله خزانه داری آمریکا هم دیروز شاهد افزایش بود.

جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو نیویورک گفت، بانک مرکزی آمریکا باید افزایش نیم درصدی نرخ بهره در نشست ماه می را مد نظر قرار دهد.

با این وجود قیمت طلا همچنان شاهد ثبت رشد هفتگی حدودا ۱.۳ درصدی بود که دومین افزایش هفتگی متوالی محسوب می شد. به دلیل تعطیلات عید پاک بازارها امروز بسته خواهد بود.

دلار در معاملات امروز با 206 تومان افزایش قیمت به نرخ 27 هزار و 899 تومان رسید. همچنین یورو و پوند نیز با 192 و 231 تومان افزایش قیمت به نرخ 30 هزار و 432 تومان و 36 هزار و 599 تومان رسید.

هر گرم طلای 18 عیار با 16 هزار و 200 تومان افزایش قیمت به نرخ یک میلیون و 319 هزار و 200 تومان به ازای هر گرم رسید. همچنین سکه بهار آزادی و سکه امامی در بازار امروز به ترتیب با 157 هزار تومان و 243 هزار تومان افزایش قیمت به نرخ‌های 12 میلیون و 949 هزار تومان و 13 میلیون و 151 هزار تومان رسیدند.

همچنین نیم سکه و ربع سکه با افزایش قیمت 70 و 50 هزار تومانی به نرخ‌های 7 میلیون و 365 هزار تومان و 4 میلیون و 252 هزار تومان رسیدند.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۲۹۴,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و نود و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۵۷ درصدی داشته است.

جدول قیمت 3 روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۱,۲۹۴,۰۰۰ ۷,۴۰۰ ۰.۵۷ 11:27

۱,۲۸۶,۶۰۰ ۹,۷۰۰ ۰.۷۵ ۲ روز پیش

۱,۲۷۶,۹۰۰ -۱۰,۲۰۰.۰۰ -۰.۸ ۳ روز پیش

بازار در پایان امروز شاهد کاهش قیمت طلا و دلار است، قیمت سکه امامی هم ۳۰ هزار تومان پایین آمد و به ۱۲,۶۲۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و ششصد و بیست هزار) تومان رسید.

بازار امروز شاهد کاهش قیمت ها نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۲۸ (یک هزار و نهصد و بیست و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا

قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۱,۹۲۸ ۵.۰۰ ۰.۲۵ 15:00

۱,۹۲۳ -۹.۸۰ -۰.۵۱ روز قبل

۱,۹۳۳ ۶.۹۰ ۰.۳۵ ۲ روز پیش

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۸ درصدی، از ۱,۲۸۷,۱۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد و هفت هزار و یکصد ) تومان به ۱,۲۷۶,۹۰۰ (یک میلیون و دویست و هفتاد و شش هزار و نهصد ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۱,۲۷۶,۹۰۰ -۱۰,۲۰۰ -۰.۸ 16:08

۱,۲۸۷,۱۰۰ ۱۷,۸۰۰ ۱.۳۸ روز قبل

۱,۲۶۹,۳۰۰ ۲۰,۱۰۰ ۱.۵۸ ۲ روز پیش

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۷۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۵۳۳,۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد و سی و سه هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 12,620,000 (دوازده میلیون و ششصد و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۴ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۱۲,۶۲۰,۰۰۰ -۳۰,۰۰۰ -۰.۲۴ 16:06

۱۲,۶۵۰,۰۰۰ ۱۳۰,۰۰۰ ۱.۰۲ روز قبل

۱۲,۵۲۰,۰۰۰ ۱۱۰,۰۰۰ ۰.۸۷ ۲ روز پیش

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۷,۲۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۱ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۷,۲۵۰,۰۰۰ -۸۰,۰۰۰ -۱.۱۱ 16:08

۷,۳۳۰,۰۰۰ ۳۰,۰۰۰ ۰.۴ روز قبل

۷,۳۰۰,۰۰۰ ۰ ۰ ۲ روز پیش

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۷۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴,۱۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۴۹۸,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و نود و هشت هزار) تومان قیمت خورد.

دیدگاه خود را ارسال کنید