اخبار حوادث|فوری: باند حرفه ای کلاهبرداران خانه به دام افتادند

فوری: باند حرفه ای کلاهبرداران خانه به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۶ کلاهبردار حرفه ای که با اسناد جعلی یک خانه ویلائی را در شمال تهران به خریدار فروخته بودند، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی این خانه ویلائی را ۶۲۰ میلیارد تومان محاسبه کرده اند.

فوری: باند حرفه ای کلاهبرداران خانه به دام افتادند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سردار علیرضا لطفی در توضیح این خبر گفت:  اواخر دی ماه  سال گذشته،  زن جوانی به اداره سیزدهم  پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار داشت، به من و خواهرم  یک قطعه خانه ویلائی به متراز 3 هزار متر مربع در قلهک به ارث رسیده است که خارج از کشور زندگی ‌می کردیم و مدتی قبل به کشور باز گشته و متوجه شدیم در سال ۹۸، خانه ویلای موروثی با اسناد جعلی  فروخته شده است.

وی  افزود: با رصد های اطلاعاتی  زن جوانی که با مدارک و اسناد جعلی خود را به عنوان مالک خانه ویلائی به خریدار معرفی کرده بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی  تهران به دستگیری 6  متهم در این پرونده  اشاره کرد و افزود: در این عملیات پلیسی سرکرده باند در اسفند ماه سال گذشته دستگیر و کلیه اسناد و مدارک جعلی از مخفیگاه متهم کشف شد و در ادامه سایر اعضای این باند  نیز دستگیر شدند.

سردار لطفی  در پایان گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 620 میلیارد تومان اعلام کرده اند و متهمان با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم این پلیس قرار دارند.

دیدگاه خود را ارسال کنید