اخبار حوادث|قتل وحشتناک دختر بچه در جنوب تهران| پدر بازداشت شد

قتل وحشتناک دختر بچه در جنوب تهران| پدر بازداشت شد

قتل مرموز دختری ۵ساله که پدر و مادرش جدا از یکدیگر زندگی می‌کردند بازپرس جنایی را در برابر معمایی پیچیده قرار داده است. این در حالی است که شواهدی در خصوص تجاوز به این دختربچه نیز به دست آمده است.

قتل وحشتناک دختر بچه در جنوب تهران| پدر بازداشت شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رسیدگی به این پرونده با شکایت زنی جوان در دستور کار قاضی محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت. او گفت: من و شوهرم با وجود داشتن دختری 5ساله از چند وقت قبل با یکدیگر دچار اختلافات شدیدی شده بودیم. طوری که من برای مدتی به شهرستان رفتم و در آنجا زندگی می‌کردم اما بعد از مدتی برگشتم و در خانه‌ای که در پردیس اجاره کرده بودیم با دخترم زندگی می‌کردم. یک روز شوهرم که در پاکدشت زندگی می‌کرد سراغم آمد و گفت دلش برای دخترمان تنگ شده است و چون خیلی التماس کرد دخترم را به او دادم تا به خانه‌اش ببرد اما صبح روز بعد که رفتم زباله‌ها را جلوی در خانه بگذارم پیکر نیمه جان دخترم را دیدم که جلوی در افتاده بود.

این زن ادامه داد: دخترم نفس نمی‌کشید اما هنوز جان داشت. آثار کبودی و سوختگی روی پایش دیده می‌شد که او را به بیمارستان رساندم و در حالی که آثار تجاوز بر بدن دخترم هم دیده می شد او فوت شد و آنطور که گفتند شکنجه شده و به‌دلیل ضربه مغزی جانش را از دست داده بود.

به‌دنبال این شکایت دستور بررسی علت فوت دختربچه در پزشکی قانونی صادر شد. از سویی پدر دختربچه نیز بازداشت شد. او روز گذشته برای تحقیق به دادسرای جنایی منتقل شد و در اظهاراتش گفت: من بی‌گناه هستم. همسرم دخترمان را کشته و حالا می‌خواهد به گردن من بیندازد.

براساس این گزارش این مرد در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید