اخبار بورس| بورس امروز| شاخص کل بورس |اخبار بورس:افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۶نماد

اخبار بورس:افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۶نماد

افراد حقیقی امروز ۱۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه مواد و محصولات دارویی و همچنین سهام شرکت پویا زرکان آق دره بود.

اخبار بورس:افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۶نماد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۵۸۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۵درصد یعنی ۶هزار و ۴۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «مواد و محصولات دارویی»، «زراعت و خدمات وابسته» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «فلزات اساسی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فزر»، «تاپیکو» و «ملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «وبملت»، «بپاس» و «میدکو» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت پویا زرکان آق دره معادل ۴۶میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک ملت با برتری ۲۶ میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۶نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۴نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۸۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۴۰میلیارد تومان بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید