اخبار سلبریتی | حواشی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش با شلوارک در خیابان| ببینید

فیلم زیر خاکی از بابک جهانبخش در نانوایی جنجال به پا کرد. همسر باباک جهانبخش از شاهکار همسرش فیلم گرفت.

بابک جهانبخش با شلوارک در خیابان| ببینید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بابک جهانبخش متولد 1361 می باشد. بابک جهانبخش متولد تهران است. بابک جهانبخش مدتی در آلمان زندگی کرده بود. بابک جهانبخش پس از اتمام تحصیلات پدرش به ایران بازگشت. بابک جهانبخش موسیقی را در آلمان آموخته است.

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 در آلمان ، خواننده و آهنگساز است. دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی می باشد که ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد و از دو ازدواج خود صاحب یک فرزند پسر است. 

بابک جهانبخش ، متولد فروردین سال 1362 برابر با 21 مارس 1983 در بوخوم آلمان است. نام اصلی و شناسنامه ای او علی جهانبخش است. بابک جهانبخش فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده و تاکنون از پرطرفدارترین خواننده ها و موزیسین ها بشمار می رود. مدرک تحصیلی بابک جهانبخش دیپلم تجربی است.

بابک جهانبخش

پدر و مادر بابک جهانبخش ایرانی هستند ولی بدلیل تحصیلات پدرش در آلمان وی در بوخوم متولد شد. بابک جهانبخش یک خواهر کوچکتر دارد.

بابک با نام اصلی «علی جهانبخش» بخاطر تحصیلات پدرش در شهر بوخوم آلمان به دنیا آمد. سال 1367 وقتی 5 ساله بود زیر نظر اساتید آلمانی در مدرسه موسیقی شهر بوخوم نواختن پیانو را شروع کرد تا اینکه با پایان دانشگاه پدرش به ایران بازگشتند. در ایران زیر نظر «مرحوم مجتبی میرزاده» آهنگساز قدیمی دوره های موسیقی را گذراند و سال 1376 در 14 سالگی با تایید علی معلم مجوز اجرا در تلویزیون را گرفت. 

بابک جهانبخش

آغاز فعالیت حرفه ای بابک جهانبخش

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود. 

زندگی خصوصی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در سال 1388 با مروارید شهریاری ازدواج کرد. خانم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرت بابک جهانبخش در لندن انگلستان بود که این آشنایی از آنجا شکل و به ازدواج ختم شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا می باشد.

خانم شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازرگانی است، یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه تجارت از وی منتشر شده است.

بابک جهانبخش

ازدواج دوم  بابک جهانبخش

ماجرای طلاق جهانبخش از همسر اولش اعلام نشد او در روزهای پایانی آذر ماه 96 با انتشار عکسی خبر از ازدواج دوم خود داد، همسر دوم او خانم پریا پرتوی فرد طراح و مدل لباس می باشد. 

ماجرا ازدواج مجدد بابک جهابخش از زبان خودش​

در روزهای پایانی آذر 1396 بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم پریا پرتوی فرد طراحی و مدل لباس خبر دارد و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از وی منتشر کرده و گفته است که برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم. ( پریا پرتوی فرد یک دختر از همسر اول خودش حمید خندان دارد )

بابک جهانبخش، سال 1382 در 20 سالگی شروع به تولید آلبوم موسیقی کرد و در نهایت سال 84 با گرفتن مجوز آلبوم چی شده را منتشر داد که در همان سال بعنوان دومین پدیده سال موسیقی انتخاب شد. آلبوم من و باران در تیر 91 او را وارد مرحله جدیدی در موسیقی کرد.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آغاز کرد و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش شروع خیلی حرفه ای را آغاز کند و دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن زمان با تایید محمد علی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

دیدگاه خود را ارسال کنید