حمایت حمید فرخ نژاد از همشهریانش | پست جدید حمید فرخ نژاد | حمید فرخ شمعی را برافروخت

پست حمید فرخ نژاد در حمایت از مردم آبادان | حمید فرخ نژاد به فکر آبادانی‌ها است

حمید فرخ نژاد با قراردادن تصویر یک شمع، به حمایت از مردم آسیب دیده حادثه متروپل آبادان پرداخت.

پست حمید فرخ نژاد در حمایت از مردم آبادان | حمید فرخ نژاد به فکر آبادانی‌ها است
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 بازیگر آبادان مشهور کشورمان با قرارادادن یک پست، همدردی خود با هم‌شهریانش را ابراز کرد.

حمید فرخ نژاد فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران را دارد.حمید فرخ نژاد متولد 28 فروردین 1348 در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.اوسال 1369 در 21 سالگی بازیگری را در کنار دستیاری شروع کرد و سپس وارد نویسندگی هم شد.

این بازیگر مشهور کشورمان، در دانشگاه با همسرش خانم فروزان جلیلی فر آشنا و در نهایت با هم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرید می‌باشد.خانم جلیلی فر تحصیل کرده رشته طراحی صحنه می‌باشد که از کارهای بیادماندنی ایشان طراحی صحنه و دکور سریال دیدنی قهوه تلخ است.

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد سال 88 با دو فیلم به رنگ ارغوان و آتشکار در جشنواره حضور داشت. هر دو این فیلم ها از فیلم های مطرح اواخر دهه 80 محسوب می شوند. بازی فرخ نژاد در هر دو فیلم با تحسین بی سابقه منتقدان مواجه شده است.این بازیگر مطرح سینمای ایران کار صداپیشگی انیمیشن قلب سیمرغ را انجام داده است. تجربه ای جالب و متفاوت برای فرخ نژاد در فیلمی که نسبت به موفقیت آن امیدهای بسیاری وجوددارد. بازیگرانی چون سعید راد و بهرام رادان به تمجید از فرخ نژاد پرداخته اند.وی فعالیت خود در قاب تلویزیون را هم از سال 1386 با سریال «حلقه سبز» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا سپس سال 87 در سریال «آغوش های خالی» بازی کرد.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید