فرهاد مجیدی و جدایی از استقلال| فرهاد مجیدی بیوگرافی

فوری : خداحافظی فرهاد مجیدی | جانشین فرهاد کیست؟

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران که با این تیم پس از مد‌‌ت‌ها به قهرمانی لیگ برتر رسید، زمزمه‌های جداییش از این باشگاه را با خود به همراه دارد.

فوری : خداحافظی فرهاد مجیدی | جانشین فرهاد کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم ملی ایران است.فرهاد مجیدی از بازیکنان مطرح سال‌های نه چندان دور استقلال است.فرهاد مجیدی سرمربی کنونی استقلال است. فرهاد مجیدی مهاجم سابق الوصل امارات است.فرهاد مجیدی سابقه بازی در الغرافه قطر را دارد.

فرهاد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی یکی از محبوب ترین بازیکن های تاریخ استقلال است که به خاطر بازی های درخشانی که از خود در تیم باشگاهی و هم چنین تیم ملی نشان داده است به جایگاهی ویژه در میان طرفداران باشگاه استقلال دست پیدا کرده است.اسطوره آبی‌ها متولد 13 خرداد 1355 در تهران است.

فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. او دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام فرزاد دارد.فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود.

فرهاد مجیدی

ازدواج فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی دو بار ازدواج کرده که یکی از آن ها ناموفق بوده است.در حال حاضر فرناز مومنی همسر فرهاد مجیدی می باشد و دو فرزند به نام های تیام و امیر بردیا دارند. فرهاد مجیدی هم اکنون در تهران به همراه همسر و فرزندانش زندگی می کند.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در استقلال

فرهاد مجیدی تاکنون بیش از چهل بازی در تیم ملی ایران را در کارنامه ی خود دارد، جزو لژیونرهای تیم استقلال به حساب می آمد و با بازی در تیم راپید وین و هم چنین لیگ های عربی حاشیه خلیج فارس توانست به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند.در این بین قهرمانی او به همراه تیم العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا را می توان مهم ترین عنوان کارنامه ی کاری مجیدی نام برد. فرهاد مجیدی با 93 گلی که برای استقلال به ثمر رسانده است دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود و همچنین وی در نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال 2011 انتخاب شد.مجیدی پس از درخشش در تیم بزرگسالان بهمن در سال 1376 و در سن 19 سالگی  به استقلال تهران پیوست. شم بالای گلزنی و هوش فوق العاده او باعث شد که به یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازیکنان آن زمان استقلال تبدیل شود. به واقع می‌توان از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از ستاره های اواخر دهه هفتاد نام برد. مجیدی سال‌ها برای استقلال بازی کرد و همین مساله باعث شد که حتی امروز محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال داشته باشد.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در ابتدای راه

اولین تیم رسمی تقریباً مطرح فرهاد مجیدی، جوانان کشاورز بود. تیمی که با کمبود امکانات مواجه بود اما با این حال این مساله باعث نشد تا فرهاد مجیدی فوتبال را کنار بگذارد.

پس از حضوری تقریبا کوتاه در جوانان کشاورز در همان رده سنی به تیم بهمن پیوست. وضعیت در تیم جوانان بهمن بهتر از کشاورز بود. روزی 3 بار تمرین می کرد. تمرین های سنگین و نفس گیر. برای حضور در مسابقات استانی به تیم صنایع پارچین پیوست و هشت ماه به صورت بازیکن قرضی در این تیم توپ زد.

درخشش او در تیم صنایع باعث شد تا مربیان تیم امید بهمن برای جذب دوباره او تلاش کنند. پس از آن به فعالیت خود در تیم بهمن ادامه داد و پس از تمارین سنگین و تلاش‌های بسیار در مدت زمان کوتاهی توانست به تیم بزرگسالان و مطرح بهمن راه پیدا کند. آن روزها بهمن در شرایط خوب و آرمانی قرار داشت.

فرهاد مجیدی

شهرت جهانی فرهاد مجیدی

درخشش فرهاد مجیدی در بازی‌های لیگ ایران و حتی در سطح آسیا با پیراهن استقلال باعث شد تا سران باشگاه راپید وین اتریش که با استقلال روابط حسنه ای داشتند سخت به دنبال جذب فرهاد باشند. فرهاد مجیدی در سال1378 به تیم راپید وین اثریش رفت و لژیونر شد.

پس از پایان رسیدن زمان قرارداد اول، اختلاف نظر در مبلغ قرارداد بعدی و همین طور یکی دو مصدومیت سنگین باعث شد تا فرهاد مجیدی فکر ادامه فوتبال در اروپا را از سر خود بیرون کند.فرهاد مجیدی در دوازده مسابقه که برای این تیم به میدان رفت تنها ۶ گل به ثمر رساند و در نهایت مدیران باشگاه تصمیم گرفتند قرارداد خود را با این بازیکن به صورت دو طرفه فسخ کنند.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در امارات

اولین تیم فرهاد مجیدی در امارات الوصل بود. پس از مدت کوتاهی با شرایط فوتبال امارات آشنا شد. کم کم به یک ستاره محبوب در بین شیوخ اماراتی تبدیل شد و پوسترهای او در سرتاسر امارات به چشم می خورد. سبک بازی او با دیگر بازیکنان آنقدر متفاوت بود که بازی‌های او خیلی زود به چشم آمد.

فرهاد مجیدی پس از الوصل به الاهلی رفت. در آنجا نیز بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. در سال 2003 به عنوان بازیکن قرضی به تیم العین امارات پیوست تا در جام باشگاه‌های امارات به میدان برود. او آن سال در بازی نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا و در برابر دالیان درخشید و به یک قهرمان تبدیل شد.

سپس او دوباره به الاهلی پیوست. فرهاد مجیدی در طول مدت حضور در الاهلی حدود 130 گل برای این تیم به ثمر رساند و در سال 2006 با این تیم قهرمان لیگ امارات شد.پس از آن، مجیدی که با قراردادی دو میلیون دلاری به  النصر امارات پیوست. بعد از یک نیم فصل حضور در النصر به صورت قرضی بار دیگر راهی الاهلی امارات شد. پس از اتمام قرارداد قرضی وی با الاهلی در حالی که یک سال دیگر با النصر قرارداد داشت، قرار داد مجیدی فسخ شد و او در تابستان سال 1386 برای سومین بار به استقلال بازگشت.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید