سرقت مسلحانه | فوری : سرقت مسلحانه در اطراف تهران | جزئیات

فوری : سرقت مسلحانه در اطراف تهران | جزئیات

برادر بهزاد صحرایی درباره این حادثه می‌گوید: برادرم (مقتول) یک دختر و یک پسر داشت و با موتور کار می‌کرد. روز حادثه او برای تعمیر تلفن همراهش به مغازه موبایل‌فروشی که مقابل طلافروشی قرار داشت رفت که متوجه سرقت مسلحانه شد.

فوری : سرقت مسلحانه در اطراف تهران | جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرقت مسلحانه در کشور افزایش معناداری دارد. سرقت مسلحانه نشان از رواج اسلحه های غیرقانونی دارد. سرقت مسلحانه می تواند مبین از جای خالی نظارت داشته باشد. سرقت مسلحانه می تواند منجر به کاهش اعتماد اجتماعی شود. جزئیات سرقت مسلحانه در اطراف پایتخت را از دست ندهید.

سرقت مسلحانه

جزئیات جدید سرقت مسلحانه

 

با مرگ مردی که با فداکاری مانع فرار دزدان مسلح طلافروشی در پایتخت شده بود، سارقان در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفتند.

این سرقت مرگبار شامگاه سه‌شنبه گذشته در خانی‌آباد رخ داد. متهمان دوپسرعمو بودند که یکی از آنها وارد طلافروشی شد و پس از شکستن ویترین مغازه با پتک دست به سرقت طلاها زد.

نفر دوم بیرون از مغازه با اسلحه کلاشنیکف ایستاده و هنگام فرار به سمت مردم تیراندازی کرد. در جریان این حادثه ۲ نفر مجروح شدند که یکی از آنها به نام بهزاد صحرایی، صبح شنبه ۱۳ خردادماه جانش را از دست داد. برادر بهزاد صحرایی درباره این حادثه می‌گوید: برادرم (مقتول) یک دختر و یک پسر داشت و با موتور کار می‌کرد. روز حادثه او برای تعمیر تلفن همراهش به مغازه موبایل‌فروشی که مقابل طلافروشی قرار داشت رفت که متوجه سرقت مسلحانه شد.

او ادامه داد: وقتی سارق مسلح به سمت صاحب طلافروشی تیراندازی کرد، برادرم از پشت سر به آنها نزدیک شد تا دستگیرشان کند اما از ناحیه پا تیر خورد. با وجود این تسلیم نشد و خودش را روی موتور دزدان انداخت که این کار باعث شد سارق مسلح تیر دوم را شلیک کند که به برادرم خورد. او هر چند موفق شد مانع فرار دزدان شود، اما خودش بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد.

تحقیقات از سارقان دستگیرشده ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید