عادل فردوسی پور | برنامه عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور بازگشت | عادل فردوسی پور در فوتبال 360 درجه

عادل فردوسی پور پس از چند سال دوری از مجری گری، به این عرصه بازگشت.وی اجرای برنامه فوتبال 360 درجه را به عهده دارد.

عادل فردوسی پور بازگشت | عادل فردوسی پور در فوتبال 360 درجه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

عادل فردوسی پور مجری محبوب صدا و سیما است.عادل فردوسی پور گزارشگر مشهور فوتبال است.عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 بود.عادل فردوسی پور کارگردان برنامه فوتبال 120 است.عادل فردوسی پور هوادار تیم فوتبال لیورپول است.

عادل فردوسی پور

زندگی نامه عادل فردوسی پور

عادل فردوسی‌ پور متولد 11 مهر 1353 در تهران، مجری ورزشی است. فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دانشجوی دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران می باشد.در شهر تهران متولد شده اما اصالتا اهل شهر رفسنجان کرمان می باشد، پدرش مهندس برق بود و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

حواشی عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور یکی از محبوب ترین مجریان ورزش ایران است که بیش از دو دهه با برنامه نود در دل مخاطبان جا باز کرده بود که دو سال پیش به دلایل نامعلوم، از اجرا کنار گذاشته شد. عادل اگر چه در این مدت تمایل چندانی به صحبت نداشته اما در مسابقات و مراسم های مختلف حضور فعالی داشته. او در روزهای گذشته با تیم رسانه ورزش در جام حرف و مشاغل نایب قهرمان شد و کاپ اخلاق مسابقات را هم به نمایندگی از تیم رسانه ورزش دریافت کرد. تصویر زیر در حاشیه اختتامیه این مسابقات از فردوسی پور ثبت شده که تفاوت چهره او با 22 سال پیش و اولین اجرای او در نود را نشان می دهد که گرد پیری بر چهره او نشسته؛ موضوعی که البته بی ارتباط به اتفاقات دو سال اخیر و دوری ناحق او از برنامه اش هم نیست.

حالا با نزدیک شدن به جام جهانی درخواست های مردمی برای بازگشت او به صداوسیما بیشتر از هر زمانی شده است.باید دید این گزارشگر محبوب در نهایت به این سازمان برمی‌گردد یا نه. حضور و گزارش های او در جریان رقابت های جام جهانی در جذابیت این رقابت ها به شدت تاثیرگذار خواهد بود.فردوسی‌پور موفق شد با تیم رسانه ورزش نایب قهرمان جام مشاغل شود.

عادل فردوسی پور و فوتبال 120

همزمان با پایان فصل دهم از برنامه «فوتبال 120» به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور، تصاویری از پشت صحنه این برنامه منتشر شد.

 فصل دهم برنامه «فوتبال 120»، همزمان با پایان فصل فوتبالی اروپا، در تاریخ ششم خرداد ماه در شبکه ورزش به‌ پایان رسید. آخرین قسمت از برنامه فوتبال «فوتبال 120» با موضوع لژیونرها روی آنتن رفت که پایانی برای فصل دهم بود.

آخرین پخش این فصل از فوتبال 120 به روز جمعه، ششم خرداد ماه برمی گردد. پخش دهمین فصل از این برنامه که همانند گذشته به بررسی اخبار، نتایج و حاشیه های جذاب فوتبال در جهان در ایام برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی مهم در دنیا اختصاص داشت، مطابق سال های قبل مهر ماه 1400 آغاز شده بود.فصل دهم از فوتبال 120در حالی به پایان رسید که تا لحظه مخابره این خبر، اعلام رسمی از سوی مسئولان شبکه ورزش مبنی بر ساخت فصل جدید  صورت نگرفته است.

این روزها مطالبات جدی از سوی مردم نسبت به بازگشت برخی چهره های محبوب مقابل دوربین های تلویزیون از جمله عادل فردوسی پور به گوش می رسد.عادل فردوسی پور این روزها برنامه ای تحت عنوان «فوتبال 360 درجه» را تولید و پخش می کند که گفت وگو با چهره های فوتبالی را در دستور کار دارد. این برنامه تاکنون با حضور علی دایی در فضای مجازی منتشر شده است. فوتبال120 با اجرای حمید محمدی و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور چند سالی است که روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

عادل فردوسی‌پور

ازدواج عادل فردوسی پور

اخبار ضد و نقیضی از ازدواج و همسر او منتشر می شود، با این حال او در یکی از مصاحبه هایش گفته : فوتبال تمام زندگی من است و همسرم هم این موضوع را پذیرفته است.با اینکه گفته می شود همسرش شمالی بوده اما تا کنون هیچ عکسی منتشر نشده و برخی سایت ها با سو استفاده از عکس هوادارانش مطالب کذب منتشر می کنند.اخباری هم از جدایی او از همسرش منتشر شده که هیجگاه تکذیب یا تایید نشد، با این حال شایعه ازدواج وی با مرجان محتشم بازیگر نیز منتشر شده بود که صحت ندارد.

ترجمه کتاب توسط عادل فردوسی پور

فردوسی­ پور با تجربه­ ای که در روزنامه ابرار ورزشی داشت توانست برای ترجمه کتاب فوتبال در برابر دشمن با نشریه چشمه قرارداد امضا کند.این قرارداد در سال 1388 بسته شد، بعد از این کتاب، کتاب دیگری به نام تاب جامع فوتبال  در اردیبهشت 1391که درمورد فوتبال است منتشر کرد.سومین کتابی که عادل فردوسی ­پور ترجمه کرد، هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی با موضوع روش­های مدیریت بود. این کتاب در سال 1394 توسط انتشارات نشر چشمه منتشر شد.او در سال 97 هم کتاب هنر خوب زندگی کردن اثر آندره موروا است را ترجمه و منتشر کرد.

عادل فردوسی‌پور

آرزوهای عادل فردوسی پور

یکی از فانتزی های عادل فردوسی پور، مرگ از راه سقوط با هواپیماست …دوست دارد با هواپیما سقوط کرده و به صخره ای سخت بخورد و این سقوط تا رسیدن به صخره یک دقیقه بیشتر طول نکشد و ترجیح می دهد آنهایی هم که دوستشان دارد همراهش باشند.محمدحسین میثاقی با اشاره به همین ماجرا گفت: با استاد در هواپیما نشسته بودیم که یکی از مهماندارها جلو آمد و با عصبانیت از آقا عادل پرسید چرا آن حرف را زده است و آخرش هم گفت ؛ انشااله در این پرواز نه، در پرواز دیگری به آرزویتان برسید !

اشتباهات عجیب عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور می‌گوید که من معمولا اس ام اس اشتباه می فرستم. یک بار یکی از خواننده های خیلی معروف به من پیامک داد که کنسرت من بیا، همزمان یک تورنمنت بود تا تیمی فوتبالی را انتخاب کنیم.چند اسم برای کسی که می خواست این تیم را راه بیندازد نوشتم که او قبول نکرد نوشتم می خواهی برایت مسی را بیاورم که اشتباهی این پیامک برای خواننده ای که از من دعوت کرده بود فرستاده شد.فردوسی پور در ادامه نیز اعلام کرد یک بار می خواسته به یکی از عوامل برنامه اش زنگ بزند تا کلیپ موردنظرش را سریعا آماده کند و اشتباها شماره داورزنی، رئیس وقت فدراسیون والیبال را گرفته و با عصبانیت از او خواسته تا کلیپ را به برنامه برساند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید