خبر فوری | قمه کشی | قمه کشی در آمبولانس | مامور آمبولانس غرق در خون

فوری : قمه کشی در آمبولانس | مامور آمبولانس غرق در خون

شب گذشته گزارش تصادفی در خیابان دستغیب قزوین اعلام شد و کارشناسان پایگاه رازی برای پوشش مأموریت تصادف به آدرس اعلام شده اعزام شدند؛ اما حین امدادرسانی با پرخاشگری و ضرب و شتم راننده موتور و دوستان ایشان مواجه شد.

فوری : قمه کشی در آمبولانس | مامور آمبولانس غرق در خون
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: یکی از کارشناسان اورژانس قزوین حین امداد رسانی به یکی از مجروحین حوادث مورد ضرب و شتم و حمله با چاقو قرار گرفت.

دکتر سهیل سلطانی اظهار کرد: در مأموریتی که شب گذشته مبنی بر وقوع تصادف در خیابان دستغیب قزوین که برخورد موتور با عابر به پایگاه اورژانس قزوین اعلام شد، کارشناسان پایگاه رازی برای پوشش مأموریت تصادف به آدرس اعلام شده اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین افزود: کارشناسان پایگاه رازی پس از رسیدن به آدرس اعلام شده، برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی مصدوم عابر پرداختند که با پرخاشگری راننده موتور و دوستان ایشان مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

سلطانی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به علت آسیب وارد شده به بیمارستان منتقل شود که در حین انتقال و داخل آمبولانس، راننده موتور و دوستانشان در حین انجام اقدامات درمانی شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناس اورژانس می‌کند و با چاقو به دو سه نقطه از بدن این کارشناس اورژانس جراحت وارد می‌کند و بیسیم آمبولانس و تجهیزات نیز آسیب وارد می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه مصدوم به بیمارستان رجایی تحویل داده شده است، تصریح کرد: کارشناس اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری شده است.

وی افزود: آسیب‌های وارد شده به دنبال اصابت ضربات چاقو به کارشناس اورژانس از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام کرد: بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هموطنان عزیز هستند چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

دیدگاه خود را ارسال کنید