اخبار حوادث | فوری : راز سرقت دوستانه لو رفت | سرقت به روش فیلم ها

فوری : راز سرقت دوستانه لو رفت | سرقت به روش فیلم ها

سارق جیب بر حرفه ای پایانه مسافر بری غرب که با طرح دوستی و بیهوش کردن مسافران اقدام به سرقت می کرد دستگیر شد.

فوری : راز سرقت دوستانه لو رفت | سرقت به روش فیلم ها
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 سرهنگ "پیمان لطیفی" سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان به یک روش خاص که متهم با طرح دوستی با مسافران و بیهوش کردن انان با خوردن نوشیدنی اموالشان را سرقت می کرد،  رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری 209 پایانه غرب بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مشخصات متهم را شناسایی کردند افزود:حین گشت زنی در ساعات محل پایانه متهم را با همان مشخصات بدست امده مشاهده که در حال صحبت و اجرای سناریوی سرقت با همان روش می باشد که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم غافلگیر و دستگیر شد و در بررسی اولیه از داخل کیف متهم تعدادی مدارک هویتی غیر کشف شد .

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 45 ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت در محل پایانه به روش بیهوش کردن مسافران و کسبه و سرقت اشیاء قیمتی آنان معترف که تا کنون 5 مال باخته شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.

سرهنگ لطیفی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد:پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید