اخبار سلبریتی | بهاره افشاری

چهره فتوشاپ شده بهاره افشاری | بهاره افشاری شبیه ترلان پروانه شد

تغییر قیافه بهاره افشاری جنجالی شد. بهاره افشاری در عکس جدیدش خودش را با فتوشاپ شبیه ترلان پروانه کرد.

چهره فتوشاپ شده بهاره افشاری | بهاره افشاری شبیه ترلان پروانه شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهاره افشاری بازیگر سرشناس ایرانی است. بهاره افشاری متولد 1357 می باشد. بهاره افشاری بازیگر سریال نوستالزیک او یک فرشته بود می باشد. بهاره افشاری مجرد است. بیوگرافی بهاره افشاری را در سایت زیر می خوانیم.

بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگر مطرح و سرشناس در اینستاگرامش تصویری جالب و متفاوت را از خود با چهره تغییر یافته شبیه ترلان پروانه منتشر کرد.

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 در شاهرود و طراح لباس و بازیگر است. بهاره افشاری یک برادر دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری فعالیت هنری اش را سال ها پیش با یک سریال آغاز کرد. اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد از آن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و تصمیم گرفت تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود. اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در جدیدترین ساخته اش که سرگذشت دکترمحمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.

بهاره افشاری

افشاری در این کار در دو نقش بازی می کند و پس از آن یک پیشنهاد ناب و جدید سومین کار هنری او رارقم زد. نقش فرشته برای او به قدری خاص بودکه برای لوث شدنش حاضر نیست هر نقش دیگری را بپذیرد.

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانیمحمد شیروانی در سال 1381 وارد عرصه سینما شد. او پس از آن در فیلمهای صد سال به این سالها و تسویه حساب به ایفای نقش پرداخت. او در سال 1392 در فیلم معراجی ها به ایفای نقش پرداخت. معراجی ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده نمکی و محصول سال 1392 است. بهاره افشاری در سال 1393 در سریال آخرین بازی کارگردانی حسین سهیلی بازی کرده است.

بهاره افشاری

بهاره افشاری و امیرحسین رستمی در سریال آخرین بازی

داستان سریال درباره پسری به اسم قباد است که مانی نوری آن را بازی میکند. قباد آخرین بازی در عالم رویا و توهمات خودش سیر می کند و دوست دارد به سرعت ستاره ای مطرح بشود و ره صد ساله را یک شبه طی کند. بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان ، بازیگر و کارگردان می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد و در کار بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است.

بهاره افشاری

بهاره افشاری در خانواده مذهبی

من در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم ، بیشتر خاطرات و دوره بچگی ام در محرم ها و تکیه بوده ولی هیچ وقت هیچ کجا نگفتم. تمام این سال ها آدم معتقدی بزرگ شدم نه مذهبی یا هر چیز دیگری که اسمش هست ، بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم.

پدرش تولیدی لباس داشت برای همین از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود اما از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفت.

بهاره افشاری

بعدا از گرفتن دیپلم ، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس شد. او خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 وقتی 20 ساله بود توسط مجله «چلچراغ» لقب جوانترین طراح لباس ایران را گرفت. او در حال حاضر با تنها برادرش یک شرکت طراحی از لباس تا معماری و طراحی صنعتی دارد و صبا سهیلی دختر آقای سهیلی نیز جز هئیت مدیره شرکت است.

بهاره افشاری

رفقای صمیمی بهاره افشاری

بهاره افشاری رفیق باز است و از دوستای هنری معروف اش می توان به الناز حبیبی و نرگس محمدی اشاره کرد که اکثر اوقات خود را با این دوستانش سپری می کند.

بهاره افشاری به علت عدم تمایل به بازی در فیلم سیاسی سال 89 تقاضای کناره گیری از فیلم «پایان نامه» را کرد اما تهیه کننده از او خسارت 80 میلیونی خواست. در نهایت با اجبار در این فیلم بازی کرد اما بعد پایان فیلم از طرف روح الله شمقدری تهیه کننده فیلم و برادرش جواد شمقدری به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شد.

بهاره افشاری

خصوصیات اخلاقی بهاره افشاری

من عاشق رنگ های شادم و همیشه رنگ شاد را به رنگ های تیره ترجیح می دهم رنگ های مورد علاقه من سبز و سفید یا زرد و قرمز هستند. من بسیار رک هستم و تاکنون پشت سر کسی صحبت نکردم تا جایی که بتوانم دروغ نمی گویم برای مردم خوش اخلاقم اما در خانواده معتقدند که من بداخلاق هستم. مادرم می ‌گوید کسی که با تو ازدواج کند به او چک سفید امضا می‌ دهم.

دیدگاه خود را ارسال کنید