مونا فرجاد

مونا فرجاد جنجال درست کرد

مونا فرجاد با قراردادن یک استوری جدید در صفحه شخصی خود، از اختلال در سامانه ها انتقاد کرد.

مونا فرجاد جنجال درست کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مونا فرجاد ستاره سینما و تلویزیون است.مونا فرجاد سابقه بازی در سریال ساختمان پزشکان را دارد.مونا فرجاد خواهر مارال فرجاد است.مونا فرجاد به تازگی مادرش را از دست داده است.مونا فرجاد در اینستاگرام فعالیت دارد.

مونا فرجاد

 

بیوگرافی مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر متولد فروردین سال 1363 در شهر تهران است. پدر او جلیل فرجاد است و خواهر بزرگتر او مارال است که هر دو بازیگر هستند. او مدرک رشته اقتصاد دارد.

مونا فرجاد

سایر فعالیت های مونا فرجاد

مونا فرجاد علاوه بر بازیگری، کار دوبله هم انجام می دهد. او به نویسندگی هم علاقه دارد و گاهی نویسندگی می کند.

مونا فرجاد

ازدواج مونا فرجاد

هیچ اطلاعاتی در مورد مجرد بودن و متاهل بودن مونا در دست نیست.

فرجاد 25 فروردین 1363 در تهران متولد شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فرجاد فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1382 با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول 1365) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

مونا فرجاد

فیلم‌شناسی مونا فرجاد 

سینمایی

پسران دریا (1400)

چپ راست (1398)

خداحافظ دختر شیرازی (1397)

چهار انگشت (1397)

ماهورا (1395)

قرار بعدی همان‌جا (1392)

متل قو (1391)

راز فانوس (1391)

عاشق (1385)

ارتباط مونا فرجاد با مارال

من و خواهرم مارال اکثر اوقات را با هم سپری می کنیم.

از دوران بچگی هم همین طور بودیم و با وجود این که اتاق های جداگانه ای داشتیم، اما تصمیم گرفتیم که با هم در یک اتاق باشیم الان هم بیشترین وقتم را با او می گذرانم.

مونا فرجاد

نویسندگی مونا فرجاد

در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارم.

شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد کلاس‌ های آقای اصغر فرهادی و سروش صحت را نیر گذراندم.

علاقه مونا فرجاد به مریل استریپ

دوست دارم با مریل استریپ غذا بخورم.

چون به نظرم بسیار بی نظیر، توانمند، باجذبه است. برنده سه بار جایزه اسکار است و آن قدر تاثیرگذار و خوب بازی می کند که همیشه از دیدن فیلم ها و بازی هایش به شدت لذت می برم.

خیلی دوستش دارم و نوع بازی اش را می پسندم.

در هر شغلی رقابت وجود دارد و این موضوع کتمان‌ ناپذیر است.

اصلا اگر رقابت وجود نداشته باشد پیشرفتی هم حاصل نمی‌شود اما همواره سعی‌ مان بر این بوده که رابطه خواهری‌ مان بر همه چیز از جمله همکار بودن و هم شغل بودن‌ مان مقدم باشد. بابا همیشه به ما می‌ گفت :

اگر قرار باشد نقشی را مونا  بازی نکند پس چه بهتر که مارال بازی کند، چون اگر هم مارال بازی نکند، شخص دیگری آن نقش را بازی خواهد کرد.

مونا فرجاد

فیلم های سینمایی و سریال های مونا فرجاد

● عاشق (1385)

● قرار بعدی همان‌ جا (1392)

● متل قو (1391)

● آرام می گیریم

● ساختمان پزشکان

● خسته دلان

● بوی باران

● خاتون

● خوش‌رکاب

● خوش غیرت

● مزرعه آفتابگردان

مونا فرجاد  از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا مکرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در 18 سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و در حال حاضر در سریال بوی باران.

مونا فرجاد

جلیل فرجاد نیز زادۀ 1331 در مرند بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. اولین تجربهٔ سینمایی اش فیلم بازداشتگاه در سال 1361 بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است.

شهرت و محبوبیت بخش لاینفک بازیگری است که بسیار خوشایند است. اما ذات بازیگری این که تو شخصیتی را از روی یک نوشته و متن به وجود می آوری برایم شگفت انگیز است؛ جان دادن به شخصیتی که وجود خارجی ندارد. این برایم خیلی لذت بخش است.

علاقه پدرم به بازیگری برمی‌گردد به زمانی که بچه بود، با دیدن فیلم سنگام عاشق سینما شده و کارگردانی و بازیگری را در دانشگاه هنرهای زیبا خواند. ضرب‌المثلی بین سینماگران متداول است که می‌گوید؛ «کسی که کوبیده سینما را بخورد، دیگر نمی‌‌تواند این حرفه را رها کند‌!». من و خواهرم مارال از کودکی در فیلم‌ها و سریال‌‌های مختلف بازی می‌کردیم. دو ساله بودم در سریال بهاران که پدرم کارگردانش بود، بازی کردم که خانم مرجانه گلچین نقش مادرم را بازی می‌کرد. هر کاری که بازیگر کم‌سن و سال لازم داشت، معمولا من و خواهرم گزینه‌های بازی در آن نقش‌ها بودیم. همین باعث شد که به این حرفه علاقه‌مند شده و بازیگری بخشی از وجودمان شد. دیگر نتوانستیم به کاری جز بازیگری فکر کنیم.

مونا فرجاد

خوشحالی مونا فرجاد از گل خوردن استقلال

لحظه ای که استقلال در بازی ای گل می خورد، شادی می کنم وقتی استقلال در یک بازی گل می خورد، خیلی زیاد ذوق می کنم و خوشحال می شوم و ممتد داد می زنم گـــل گـــل…

من یک پرسپولیس تمام عیار هستم.

مونا فرجاد

بیماری مونا فرجاد

«موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم... بسیار غمگین و ناامید بودم ، چرا که این بیماری بر چهره ام و در نتیجه بازیگری ام تأثیر می گذاشت... تا این که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.»بیماری مارال فرجاد چیست؟

این جملات بخشی از حرف های مارال فرجاد بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون با خبرنگارِ مجله ی گِلَمور در مجارستان است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان ، روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ «زنِ قوی» سوژه ی گفت وگو قرار داده است. آن چه برای آن ها جذاب آمده ، چالش یک زن بازیگر که چهره اش مهم ترین ابزارِ حرفه اش است ، در رویارویی و مبارزه با سرطان است.

مارال فرجاد سالِ گذشته دچارِ این بیماری شد و پس از طیِ مراحلِ سختِ درمان ، اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته و با انجام دوره های درمانی موردنیاز ، اکنون در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد و امیدوار است به زودی پس از تکمیلِ درمان دوباره به صحنه و پرده ی سینما بازگردد.

دیدگاه خود را ارسال کنید