استقلال | ورزشی

آیا سرمربی جدید استقلال الکس نوری است؟

به تازگی شایعاتی درباره حضور الکس نوری بر روی نیمکت استقلال شنیده می‌شود که قصد داریم به شرایط این تیم بپردازیم.

آیا سرمربی جدید استقلال الکس نوری است؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ماه‌ها و حتی شاید سال‌ها بعد از مطرح شدن چندباره نام الکس نوری به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های بزرگ ایران(از ملی تا باشگاهی) سرانجام او در آستانه امضای قرارداد با استقلال قرار دارد و شاید بشود او را قویا به‌عنوان سرمربی آینده آبی‌پوشان معرفی کرد.

الکس نوری



الکساندر نوری؛ بزرگ‌ترین نکته کارنامه حرفه‌ای این بازیکن ایرانی‌الاصل سابق وردربرمن و اولدن‌بورگ حضور ناگهانی روی نیمکت سبزها و موفقیت فوق‌العاده‌اش در فصل اول سرمربیگری بود. تا آنجا که وب‌سایت‌های آلمانی او را به‌عنوان یک پدیده تازه مربیگری در آلمان معرفی کردند.

باشروع فصل بعد اما شرایط نوری به‌شدت تغییر کرد و او با تجربه 5 شکست در 10 مسابقه ابتدایی فصل از روی نیمکت این تیم باسابقه آلمانی بلند شد. تیمی که البته درنهایت کارش به سقوط از بوندس‌لیگا کشیده شد. لیگی که هواداران دیرپای آن از رقابت وردر با بایرن و سایر غول‌های بوندس‌لیگا خاطرات زیادی دارند.

نوری بعد از وردربرمن هدایت تیم بحران‌زده اینگول‌اشتات را برعهده گرفت اما در آنجا هم نتوانست به موفقیت خاصی برسد و بعد نوبت به هرتابرلین رسید. باشگاهی که بعد از ولخرجی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دو فصل پیش یورگن کلینزمن را برای یک پروژه جاه‌طلبانه به خدمت گرفت اما نتیجه حضور این ستاره سابق فوتبال آلمان و سرمربی اسبق بایرن و تیم ملی فاجعه‌آمیز بود و نیمکت هرتا به سرعت دچار تغییر شد تا دستیار کلینزی، الکس نوری روی آن بنشیند. 

نوری در مقام مربی جایگزین هم موفقیتی در هرتا نداشت تا بوندس‌لیگا را ترک کرده و به لیگ دو یونان برود و در آنجا نتایج نه‌چندان خوبی بگیرد.

از نظر کارنامه الکس نوری چندان مربی فوق‌العاده‌ای به شمار نمی‌آید، اما شاید حضور او در ایران و انرژی و علاقه‌ای که به‌صورت طبیعی از هواداران دریافت خواهد کرد، وی را تبدیل به یک مربی جدید در بالاترین سطح فوتبال ایران کند.

نوری دو ملیتی است و نمی‌شود گفت که کاملا آلمانی یا ایرانی است؛ اما سال‌ها است که توجه علاقه‌مندان به فوتبال در ایران را به خود جلب کرده و به هر حال روزی می‌رسید او روی نیمکت یکی از تیم‌های خوب ایرانی بنشیند.

دلال ها در فضای مجازی بازی عجیبی به راه انداخته اند تا با استفاده از فشار هواداران، گزینه های خود را به استقلال قالب کنند.

در حالی که با جدایی فرهاد مجیدی و طولانی شدن روند انتخاب سرمربی استقلال، برخی هواداران مجموعه آبی نگران آینده این تیم هستند، دلال ها در فضای مجازی از این نگرانی سواستفاده کرده اند تا مربیان و بازیکنان مدنظر خود را با بالاترین قیمت ممکن به استقلال تحمیل کنند!

به گفته یکی از مدیران باشگاه استقلال، دلال بازیکنی که آرزو داشته پیراهن استقلال را بپوشد و قبل از همراهی تیم ملی پیغام داده بود آماده عقد قرارداد با استقلال است، در فضای مجازی شایعه کرده یک تیم در امارات این بازیکن را می خواهد و به مدیران باشگاه خبر داده اند فردا هم می خواهد در فضای مجازی این شایعه را پخش کند که این بازیکن پیشنهاد اروپایی دارد تا فشار هواداران را روی باشگاه زیاد کند و استقلال برای جذب این بازیکن مبلغ غیر معقولی بپردازد.

همچنین یکی از فعالان بازار نقل و انتقالات که یک مربی به استقلال معرفی کرده، در فضای مجازی پشت سر هم نام این مربی را برجسته می کند و به دروغ خبر می دهد سپاهان و تراکتور هم خواهان این مربی هستند تا هوادار برای جذب مربی موردنظر این شخص، به باشگاه فشار بیاورد و ما ناچار شویم با یک رقم بالا با این مربی قرارداد ببندیم.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید