عصر جدید | برنامه عصر جدید

عصر جدید از خنده منفجر شد | چالش عجیب در عصر جدید

احسان علیخانی با طرح کردن یک چالش در برنامه عصر جدید سبب خنده همگان شد.

عصر جدید از خنده منفجر شد | چالش عجیب در عصر جدید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

عصر جدید یک برنامه مفرح است.عصر جدید مجریان مشهوری دارد.عصر جدید یک برنامه پرمخاطب است.عصر جدید توسط احسان علیخانی ساخته شده است.عصر جدید از شبکه 3 پخش می‌شود.

بیوگرافی داوران عصر جدید

مسابقه بزرگ استعداد یابی "عصر جدید" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و رویا نونهالی، ژاله صامتی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه استعدادیابی هستند.

بازیگر معروف، امین حیایی متولد 19 خرداد ماه 1349 از شهر تهران می‌باشد ؛ میزان تحصیلات امین حیایی : دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر میباشد و دیپلم ریاضی دارد.امین حیایی دو بار ازدواج کرده کـه ازدواج اول بـه طلاق منجر شد و یک پسر دارد، او درکنار هنر بازیگری بـه خوانندگی ساده و کافه دار نیز میباشد.

امین حیایی

آریا عظیمی‌نژاد در اردیبهشت سال 1352 در خانواده‌ای هنری متولّد شد. سه‌تار را نزد پدربزرگ خود فراگرفت و سپس از محضر اساتیدی چون جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش و علی‌اصغر زندوکیل بهره برد.او در سال 72 در رشتهٔ موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شده و نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی‌کمال پورتراب به فراگیری اصول موسیقی پرداخته هست.کار حرفه‌ای ساخت موسیقی را از سال دوّم دانشگاه با موسیقی تئاتر آغاز کرد و خیلی زود توانست در جشنواره‌های‌ بین‌المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن گردد. این موفّقیت‌ها سبب ورود او به سینما و تلویزیون گردید و آثار قابل توجّهی را خلق کرد.

عظیمی‌نژاد با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست به جمع آهنگ‌سازان برتر ایران راه یابد که حاصل آن نامزدی بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما برای فیلم‌های‌ چون «میم مثل مادر»، «طلا و مس» و «فرزند خاک» است.

آریا عظیمی نژاد

سید بشیر حسینی ارتباط شناس و مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهارم سیما می‌باشد. البته او تحصیلات حوزه ای هم دارد اما بـه سطح 2 ختم می شود، آقای حسینی در ابتدای پخش مسابقه عصر جدید داور نچسب خطاب شد، البته این قضاوتی زودهنگام بود چراکه هنوز کسی نمیدانست پزشک حسینی چـه دنیایی از اطلاعات و دانش را در خود دارد.نسبت بـه باقی داوران عصر جدید شهرت کمتری داشت، عامرانه تر بگوییم: 90 درصد مخاطبان وی را نمی شناختند و این قضیه باعث شد تا قضاوت ها از همان ابتدا شروع شود و خیلی ها وی را مورد نقد قرار دادند. او سلبریتی نیست اما تیز بین اسـت و قدرت استدلال بالایی دارد، درباره هر شرکت کننده ای عاقلانه ترین تصمیم را میگیرد و با قانع کننده ترین پاسخ را می دهد.

بشیر حسینی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران تحصیلکرده مدیریت بازرگانی می باشد که در سال 1380 در 19 سالگی فعالیت خود را بعنوان بازیگر و دستیار تجربه کرد.وی از سال 1383 با اجرای برنامه «صبح آمد» وارد مقوله مجری گری شد سپس با اجرای برنامه «ماه عسل» بشدت مشهور شد.

احسان علیخانی

ژاله صامتی متولد 14 فروردین 1351 در تهران ، لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر دارد که از سال 1369 در 18 سالگی با تئاتر ، بازیگری را آغاز کرد.در سال 1372 با فیلم «دت یعنی دختر» جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1378 با سریال «آژانس دوستی» به شهرت رسید.خانم بازیگر سالهاست ازدواج کرده که ثمره اش دو فرزند دختر است و همسرش آقای ایرج سنجری نیز تجربه بازیگری در عرصه تئاتر را دارد.

ژاله صامتی

نحوه شرکت در برنامه عصر جدید

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصر جدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی به زودی به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. این مسابقه شرایطی را فراهم کرده است که شرکت‌کنندگان چه خانم و چه آقا در هر رده‌ی سنی می‌توانند به صورت گروهی در این مسابقه شرکت کنند.

عصر جدید

چرا عصر جدید این نام را دارد؟

احسان علیخانی به دوستانش درباره عصر جدید گفته: «اسمش را گذاشتم عصر جدید چون واقعا یک عصر جدید در دوران کاری ام است. او این بار میخواهد پا به پای امین حیایی، آریا عظیمی نژاد، رویا نونهالی و بشیر حسینی حال خوب برای بینندگان تلویزیون بسازد. آیا میتواند؟ از همین شنبه شب و بعد از پخش اولین برنامه احتمالا میشود دقیق‌تر درباره عصر جدید اجراهای احسان علیخانی نظر داد.اگر دوست دارید بدانید دقیقا در برنامه‌ای که استودیوی خفنی دارد و مدیر جوان شبکه سه از آن به عنوان ایده‌ای خلاق اسم برده که توفان به پا میکند، باید بدانید این برنامه یک کپی ایرانیزه شده از بیشتر مسابقات استعدادیابی در دنیاست که معروف‌ترینش همان نمونه آمریکایی است و بعدها نمونه‌هایی از نوع اروپایی و عرب و حتی هند و پاکستانی آن ساخته شده است.

عصر جدید

انقادات وارده به عصر جدید

مردم «عصر جدید» را بیش از برنامه و سریال دیگری در ایام نوروز دیدند؛ چون از خنده و گریه گرفته تا هیجان و تعلیق و ریتم و فضایِ چشم‌نواز را در یک قاب می‌دیدند اما نسبت به یک‌سری از رفتارهای داوران نقدهایی وارد است.

سومین فصل «عصر جدید» بعد از گمانه‌های زیاد با تغییر داوران، نیمه شعبان به آنتن رسید، البته مسابقه را از اول نوروز شروع کرد و در دو سه شب باقی‌مانده سال، تنور تحویل سال تلویزیون را با حضور اقوام و قومیت‌ها گرم کرد. اگرچه علیخانی هم مثل دوستان دیگر خود در شبکه‌های تلویزیونی باز به‌سراغ سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته‌شده رفت.

در مواقعی که از چهره‌های مردمی و حضور قومیت‌ها بهره می‌برد کمتر حاشیه داشت تا از چهره‌های شناخته‌شده استفاده می‌کرد! مصادیق بارزی وجود دارد که یکی از آنها عبارت خارج از عرف مهران رجبی بود که در فضای مجازی حواشی زیادی ایجاد کرد و حتی کُرکُری استقلال پرسپولیسی «ایمان صفا» که به‌گونه‌ای دیگر حاشیه آفرید.

موفق‌ترین نمونه این برنامه‌ها بدون حضور مجری است، اما علیخانی بر بودن جلوی دوربین و حتی پریدن وسط صحبت کارشناسان و مهمان‌ها اصرار دارد. اولین برنامه «عصر جدید» نشان داد که حضور علیخانی مهم‌تر از ریتم برنامه و میل به صحبت کردن و دیده ‌شدن او، جذابیت برنامه را کمتر از قبل می‌کند. اگر قرار به حضور یک مجری در پشت صحنه است. پس دیگر مجری جلوی صحنه قرار است چه کاری انجام دهد؟ از لحاظ فنی و چیدمان صحنه نیز حضور علیخانی بیشتر ضربه‌زننده است تا کمک‌کننده. البته خودش در قسمت اول گفت که به‌عنوان میزبان در این برنامه حضور دارد و دلش نمی‌خواسته و…

دیدگاه خود را ارسال کنید