خبر فوری | مادر بی رحم به نوزادش رحم نکرد | فروش نوزاد به بهانه زیبایی

فوری: مادر بی رحم به نوزادش رحم نکرد | فروش نوزاد به بهانه زیبایی

مادری که متهم به فروش نوزاد پنج روزه خود به قیمت کمتر از ۳,۵۰۰ دلار است، گفته است که قصد داشت آن را برای عمل زیبایی بینی خود خرج کند.

فوری: مادر بی رحم به نوزادش رحم نکرد | فروش نوزاد به بهانه زیبایی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مادری که متهم به فروش نوزاد پنج روزه خود به قیمت کمتر از ۳,۵۰۰ دلار است، گفته است که قصد داشت آن را برای عمل زیبایی بینی خود خرج کند. این زن ۳۳ ساله که نامش در گزارش های محلی ذکر نشده است، قبل از انجام عمل جراحی در جنوب روسیه دستگیر شد.

گفته می شود این مادر به یکی از دوستانش گفته است که نمی خواهد نوزاد را نگه دارد. او ظاهراً ترتیبی داده است تا یک زوج، نوزاد را پنج روز پس از تولد در ۲۵ آوریل بخرند. پلیس می‌گوید این مادر، پسرش را در روز خروج از بیمارستان در ازای ۱۰ درصد پیش پرداخت به این زوج تحویل داده است.

هفته‌ها بعد، این زوج به مداوا در بیمارستان نیاز داشتند و پزشکان از زوج گواهی تولد او را خواستند. آنها از مادر واقعی نوزاد گواهی تولد را درخواست کردند و او ظاهراً گواهی تولد را در ازای ۱,۷۰۰ دلار دیگر در ۲۶ مه به آنها داد. بر اساس گزارش ها، او به این زوج گفته است که قصد دارد پول نقد را برای عمل جراحی زیبایی بینی خود خرج کند. قبل از اینکه زوجی که نوزاد را خریده بودند، بتوانند باقیمانده بدهی خود را پرداخت کنند، پلیس هر سه مظنون را به جرم قاچاق انسان بازداشت کرد.

مقامات رسمی اعلام کردند: «کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه برای جمهوری داغستان یک پرونده جنایی را علیه یک زن ۳۳ ساله ساکن شهر کاسپییسک تشکیل داده اند.» به گفته بازپرس این پرونده آنها در حال حاضر یکسری اقدامات تحقیقاتی با هدف احراز تمامی شرایط جرم ارتکابی و تثبیت ادله جرم مظنون در حال انجام است. روسیه یک بازار سیاه برای نوزادان تازه متولد شده دارد.

سه مورد فروش نوزاد، در سال ۲۰۱۹ گزارش شده است، از جمله یک مادر مجرد ۲۳ ساله که گفته می شود سعی کرده است نوزاد یک هفته خود را به قیمت ۱۳,۷۰۰ دلار بفروشد. یک سال پیش از آن، مادری متهم به ارسال یک آگهی شده بود که در آن پیشنهاد فروش پسرش را به تاجران اعضای بدن می داد.

دیدگاه خود را ارسال کنید