خبر فوری|فوری : سارق لاکچری پسند به دام افتاد

فوری : سارق لاکچری پسند به دام افتاد

کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت دو عضو از باند سارقان خوردو های لوکس و خروج غیر قانونی این خودرو ها از مرز های غربی ایران خبر داد.

فوری : سارق لاکچری پسند به دام افتاد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 سرقت‌های‌شان را از سال 95 آغاز کردند و در مدت 3 سال 4 خودروی لندکروز و یک خودروی تیگو 7 را به سرقت بردند. آنها خودروها را به مرزهای غربی کشور انتقال می‌دادند و با مبالغی پایین می‌فروختند تا این خودروهای مدل بالا در کشور همسایه سند و نمره و با هویتی جدید وارد کشور شود و با مبلغی بالا به فروش برسد.

کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت چند روز قبل دو عضو این باند را بازداشت کردند. مغز متفکر و طراح اصلی این سرقت‌ها  از جزئیات سرقت‌های‌شان گفت: اوضاع مالی‌ام خوب نبود و به‌دنبال راهی برای پول درآوردن بودم. به همین دلیل در فضای مجازی جست‌وجو را آغاز کردم و متوجه شدم به این شیوه ماشین‌ها را می‌دزدند و این ایده را انتخاب کردم.

خودروها را چطور سرقت می‌کردید؟ 

این 5 خودرویی را که سرقت کردیم به این صورت بود که در فضای مجازی به‌دنبال فروشنده خودروهای لندکروز بودیم و با مالکان آنها به عنوان خریدار در محل‌های خلوت قرار می‌گذاشتیم. به بهانه دور زدن و امتحان خودرو سوار ماشین شده و راننده را با تهدید اسلحه از ماشین به بیرون پرتاب کرده و خودرو را سرقت می‌کردیم.

با خودروهای سرقتی چه می‌کردی؟

می‌بردم لب مرز و آنها را حدود 500 میلیون تومان می‌فروختم.

 در مسیر پلیس به شما مشکوک نمی‌شد؟

پلاک خودرو را عوض می‌کردیم. بعد از سرقت خودروی لندکروز در خیابان‌ها تردد می‌کردیم و خودروی لندکروزی با رنگ خودروی سرقتی پیدا می‌کردیم و شماره‌اش را برمی داشتیم. شماره را به پلاک‌ساز می‌دادیم و در ازای 600 تا 700 هزار تومان برای‌مان یک پلاک خودروی لندکروز می‌ساخت. با خودروی جدید تردد می‌کردیم که اگر پلیس استعلام هم می‌کرد، مشکلی پیش نمی‌آمد.

بعد از سه سال از آخرین سرقت ، چطور دستگیر شدید؟

یکی از خودروهای لندکروز دست خودمان بود و با آن تردد می‌کردیم که پلیس ما را دستگیر کرد.

از این سرقت‌ها چقدر گیرت آمد؟

حدود یک میلیارد تومان که پول‌ها را خرج تفریح و سفر به شمال و شهرهای دیگر کردیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید