رتبه بندی معلمان|خبر خوش درباره رتبه بندی معلمان | معلمان بخوانند

خبر خوش درباره رتبه بندی معلمان | معلمان بخوانند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: کسانی که در ارزیابی مشمول قانون نخبگان می‌شوند این افراد به جای ۵ سال توقف برای ارتقا به رتبه بالاتر با ۳ سال هم می‌تواند ارتقا پیدا کنند.

خبر خوش درباره رتبه بندی معلمان | معلمان بخوانند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رتبه بندی معلمان از دغدغه‌های مهم فرهنگیان است.رتبه بندی معلمان حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.رتبه بندی معلمان مدتهاست که قرار است اجرا شود.رتبه بندی معلمان برای معلمان اهمیت فوق العاده ای دارد.رتبه بندی معلمان با اما و اگرهای فراوان همراه است.

رتبه بندی معلمان

جزئیات افزایش رتبه بندی معلمان

قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: کسانی که در ارزیابی مشمول قانون نخبگان می‌شوند این افراد به جای ۵ سال توقف برای ارتقا به رتبه بالاتر با ۳ سال هم می‌تواند ارتقا پیدا کنند.

لاشکی ادامه داد: افرادی که در حوزه آموزش ابتدایی درس می‌دهند به ازای یک سال خدمت در این دوره سه ماه زودتر می‌توانند این امتیاز را دریافت کنند. معلمانی که در حوزه مرزی، عشایری و نقاط محروم هستند هم به ازای یک سال خدمت سه ماه زودتر می‌توانند امتیاز دریافت کنند.

وی افزود: بقیه معلمان طبق قانون بعد از ۵ سال می‌توانند ارتقا را کسب کنند. معلمانی که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد بازنشسته شده باشند مشمول رتبه‌بندی خواهند شد. معلمان جدید و فاقد شماره استخدامی هم مشمول رتبه‌بندی خواهند شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید