واردات خودرو|تعرفه واردات خودرو تعیین شد | لیست قیمت

تعرفه واردات خودرو تعیین شد | لیست قیمت

جدیدترین شنیده ها از تعرفه واردات خودرو حاکی از در نظر گرفتن تعرفه پایین برای خودروهای اقتصادی است.

تعرفه واردات خودرو تعیین شد | لیست قیمت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

واردات خودرو با تغییر همراه شد. واردات خودرو قوانین جدیدی دارد. واردات خودرو مشمول برخی از خودروها می شود. واردات خودرو با متقاضیان زیادی همراه است. جزئیات جدید واردات خودرو را بخوانید.

واردات خودرو پس از ۴ سال از مهر ماه در شرایطی از سر گرفته می شود که در این دور از واردات خودرو، دولت تمرکز خود را بر واردات خودروهای اقتصادی معطوف کرده است و در این راه مشوق هایی نیز به واردکنندگان خواهد داد.

این مشوق ها به واردکنندگانی داده می شود که در کنار واردات قصد احداث خط تولید و انتقال دانش فنی را نیز دارند. اما از این موضوع که بگذریم، اینکه یک خودرو با قیمتی پایین تر از سطح کنونی قیمت خودروهای خارجی در بازار، وارد کشور شود به میزان تعرفه ای که بر واردات خودرو بسته می شود بستگی دارد.

تعرفه واردات خودرو

هنوز تعرفه واردات خودرو اعلام نشده است، اما شنیده ها حاکی از آن است که دولت برای خودروهای اقتصادی تعرفه ۲۰ درصد را در نظر می گیرد و برای خودروهای هیبرید نیز تعرفه ۱۰ یا ۱۵ درصدی بسته می شود. با این حال هنوز تعریف مشخصی از خودرو اقتصادی ارائه نشده است. اینکه آیا فقط خودروهای زیر ۱۰ هزار دلار که البته تعداد مدل هایی که دارای استاندارد و ایمنی لازم هم باشند زیاد نیست، خودرو اقتصادی قلمداد خواهند شد یا سطح قیمت ارزی بالاتری برای خودرو اقتصادی در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید