وام فوری|بانک های پرداخت کننده وام فوری | شرط جدید وام فوری زنان خانه دار

بانک های پرداخت کننده وام فوری | شرط جدید وام فوری زنان خانه دار

سخنگوی دولت گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت مقرر شده است برای دریافت وام اشتغال بانکی، یکی از صندوق‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، ضامن وام زنان سرپرست خانوار باشد.

بانک های پرداخت کننده وام فوری | شرط جدید وام فوری زنان خانه دار
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود. وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

جزئیات پرداخت وام فوری

علی بهادری جهرمی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات مددجویان کمیته امداد، در رابطه با حمایت‌های دولت از ایجاد شغل برای مددجویان کمیته امداد و محرومان جامعه، گفت: هفته گذشته در جلسه هیات دولت یک مصوبه خوب برای رفع مشکل ضمانت وام بانوان سرپرست خانوار و اشتغال آن‌ها به تصویب هیات وزیران رسید. مشکل این اقشار نداشتن ضامن برای استفاده از تسهیلات بانکی است که با مصوبه دولت، این مساله رفع شد.

وی با اشاره به وام‌های ۱۰۰ میلیون تومانی خود اشتغالی کمیته امداد برای زنان سرپرست خانوار، بیان کرد: بانوان سرپرست خانوار مشکل ضامن داشتند و یا کارفرمایی که می‌خواست با ایجاد اشتغال برای مددجوی کمیته امداد از وام کارآفرینی بهره‌مند شود دچار مشکل معرفی ضامن بود؛ بنابراین یکی از صندوق‌های زیر مجموعه وزارت کار، متولی ضمانت تسهیلات بانکی زنان سرپرست خانوار شد. فرآیندی پیش‌بینی شده تا زنان سرپرست خانوار خودشان ضامن خودشان باشند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی دولت پیگیر است تا برای اشتغال زنان سرپرست خانوار منابع مالی بیشتری تامین کند، با توجه به اینکه کمیته امداد در سال ۱۴۰۱ و اساس تصمیم شورای عالی اشتغال، ایجاد ۵۰۰ هزار شغل برای مددجویان و نیازمندان را متعهد شده است، دولت پیگیر این موضوع است تا منابع بیشتری برای ایجاد اشتغال با ایجاد صندوق‌های جدید مالی تامین کند.

بهادری جهرمی در پایان گفت: دولت بر ایجاد شغل برای همه افراد جامعه به ویژه محرومان اهتمام دارد و همه ما خوشحال خواهیم شد که افراد بیشتری در کشور مشغول به کار باشند؛ در مورد ایجاد شغل برای مددجویان کمیته امداد نیز این تکلیف و وظیفه را برای خود بیشتر احساس می‌کنیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید