اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

طلاق ترسناک این زوج در وسط ماه عسل | علت عجیب طلاق این دو زوج

زن عرب به طور بسیار عجیب و باورنکردنی قبل از پایان ماه عسل از همسر ایرانی خود طلاق گرفت

طلاق ترسناک این زوج در وسط ماه عسل | علت عجیب طلاق این دو زوج
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ازدواج زن عرب با همسری ایرانی که 13 سال از او کوچکتر بود زیاد تاب نیاورد و برای پایان بین پرونده های طلاق دادگاه قرار گرفت ؛ طلاق زودهنگام با ماجرایی داشت متفاوت که در ادامه این بخش خواهید خواند.

روزنامه عربی " البیان " گزارشی از یک طلاق زودهنگام منتشر کرد ؛ گزارشی که در آن زنی عرب از همسر ایرانی اش پیش از پایان ماه عسل شان طلاق می گیرد. این زن که نامش منتشر نشده است برای ثبت درخواست رسمی طلاق خود به دادگاه مراجعه کرد و تصمیم گرفت پیش از پایان ماه عسل از همسرش جدا شود.

دلیل این درخواست کمی متفاوت با دلایل رایج برای جدایی از همسر بود و جالب است بدانید که این زن اماراتی به دلیل خساست بیش از حد همسرش و کوتاهی او در پرداخت هزینه ها تصمیم به طلاق گرفته است.

وکیل این زن می گوید :همسر موکلش فردی خسیس است و موکل او را مجبور به پرداخت تمامی هزینه ها می کند برای همین جدایی بهتر از ادامه زندگی با اوست.

زن عرب به دادگاه گفت :از همان ابتدای آشنایی مان تمامی هزینه ها را من پرداخت می کردم و او در این مورد کوتاهی می کرد ؛ تمامی لوازم زندگی و منزل را من خریداری کردم و حتی او به پرداخت قبض های مصرفی هم تن نمیداد و این رفتارش که نشانه ی خساست بیش از حد او بود مرا به شدت آزار می داد برای همین تصمیم به جدایی گرفتم و حتی اجازه ندادم که ماه عسل مان به اتمام برسد چون دیگر تحمل زندگی با او را نداشتم.

این طلاق زودهنگام در نوع خود خاص است اما سریعترین طلاق متعلق به زوج دیگری است که تنها 3 دقیقه پس از ازدواج از هم جدا شدند.

دیدگاه خود را ارسال کنید